מינויים

אתר וואלה מציג שינויים בצמרת: זה המשנה לעורך הראשי החדש

לאחר שדווח כי צחי קומה הצטרף לוואלה ומונה לתפקיד סגן העורך הראשי, אתר החדשות מכריז כי אריאל שמידברג מונה למשנה לעורך הראשי. במקביל לתפקידו כמשנה לעורך הראשי, שמידברג ישמש גם כראש מערכת החדשות של וואלה

מערכת ice |  1
אריאל שמידברג (צילום יורי סקוירסקי, i24NEWS)
אתר החדשות המוכר "וואלה" מכריז כי העיתונאי והעורך אריאל שמידברג מונה למשנה לעורך הראשי. שמידברג מכהן בימים אלו בסגן העורך הראשי באתר החדשות המוכר אך ימשיך במקביל לשמש גם כראש מערכת החדשות של "וואלה". 
לאיש התקשורת אריאל שמידברג ניסיון וידע רב שנים בתחום, כאשר בעברו שימש כמנהל מחלקת החדשות של רשת הטלוויזיה הבינלאומית i24NEWS. מלבד זאת, שמידברג שימש במגוון תפקידים בכירים באתר החדשות המתחרה "ישראל היום" במשך 15 שנה. בין התפקידים שבהם לקח חלק, סגן העורך הראשי, מנהל מחלקת החדשות ומנהל מחלקת הדיגיטל. 
בעקבות המינוי המדובר, עידן אלרום, מנכ"ל אתר החדשות "וואלה", ציין: "אנחנו ממשיכים לטפח בקפידה כוח אדם ראוי ומוערך, ואני שמח על כך שאריאל בחוד החנית של נבחרת התוכן המצוינת של וואלה".
ערן טיפנברון, העורך הראשי של וואלה, התייחס אף הוא למינוי החדש והוסיף: "אריאל הצטרף לוואלה במהלך 2023 ולאורך המלחמה ניווט את מערכת החדשות בהצלחה רבה בתוך מציאות מורכבת. המינוי הוא אות הערכה על מקצוענות זו". אריאל שמידברג הודה לקידומו באתר החדשות "וואלה" והדגיש: "אני מודה למנכ"ל וואלה ולעורך הראשי על האמון לאורך כל הדרך. נמשיך להוביל את וואלה לפסגות חדשות".
כזכור, העיתונאי, מגיש הטלוויזיה והרדיו צחי קומה מונה לתפקיד סגן העורך הראשי של וואלה. את הודעת המינוי המעניינת הזו מסרו מנכ״ל וואלה עידן אלרום והעורך הראשי ערן טיפנבורן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי מסוכן
    גוסטבו 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הינה העובדות: 1. מר' שמידברג מונה למנהל מחלקת חדשות בישראל היום תחת עמוס רגב וכיהן בתפקיד בשיא העידן הביביסטי שלו 2. מר' שמידברג קודם לסגן עורך על ידי ח"כ בועז ביסמוט שם עצם עיניים לכל חטאיו הרבים של 3. מר' שמידברג מכהן כסן עורך וואלה תחת ערן טיפנהורן ששמו הולך מאחוריו בכל הקשור ליחסי אנוש ואי הקפדה על סטנדרטים עיתונאים. השורה התחתונה היא שהשאפתנות העיוורת של מר' שמידברג הובילה אותו לעשות כל דבריו שדרשו ממנו, למכור את עקרונותיו (אם יש לו בכלל) ולהפגי לויאליות מוחלטת לבוס על חשבון האינטרס הציבורי. כן הוא שיגשג, משגשג וישגשג תחת שלושה עורכים ראשיים מאוד בעיתיים.
    סגור