טלוויזיה

עסקת הענק של פטריק דרהי מעוררת סערה: i24NEWS לא נמכר

המיליארדר הצרפתי-ישראלי מכר את חברת הפקת המדיה שלו בצרפת, ברקע חובות העתק שנצברו עקב פעילותה, לידיו של איש עסקים לבנוני בסכום של 1.68 מיליארד דולר.  למרות ספקולציות בכמה אתרים בצרפת, ערוץ i24NEWS לא חלק מהעסקה בשל היותו חלק מזרוע אחרת של חברת האם אלטיס
שירה יום טוב |  2
פטריק דרהי (צילום יורי סקוירסקי, רמי זרנגר, יחצ)
איש העסקים והמיליארדר הישראלי-צרפתי פטריק דרהי, מכר את חטיבת המדיה שלו, בצעד שנראה כחלק מתוכנית להפחתת עומס החובות שעומדים נגדו בסך של 60 מיליארד יורו, כך לפי דיווחים בצרפת. 
העסקה, שמסוקרת בהרחבה בכלי תקשורת צרפתיים, יצאה לדרך עם מכירת חברת ההפקה בבעלותו של דרהי Altice Media. הבעלים החדשים של אלטיס מדיה הוא איש עסקים לבנוני-צרפתי בשם רודולף סעדה, בעלי קבוצת הספנות והתובלה הימית CMA CGM, שרכש את החברה בסכום של 1.5 מיליארד יורו.
סעדה התחיל להתעניין בשנה שעברה בעולמות המדיה כשהשיק מעבדה בתחום הבינה המלאכותית, ומדובר בדמות מפתח בכלכלה הצרפתית שהצליח להציג רווחים נאים בשנתיים האחרונות.
 
כאמור, על אף שהצהיר כמה פעמים בשנה האחרונה כי אלטיס לא למכירה, ביום שישי האחרון התבצעה מכירת זרוע ההפקות הצרפתית של אלטיס למיליארדר הצרפתי-לבנוני רודולף סעדה. בכמה כלי תקשורת בצרפת העלו ספוקלציות בכל הקשור לערוץ i24NEWS, האם יעבור בעלות ומה עתידו של הערוץ בעברית שבדרך להשקה. אולם, יש לציין שמכירת הערוץ כלל אינה על הפרק לאור העובדה שהערוץ חלק מזרוע אחרת של חברת האם - אלטיס USA.
מ-i24NEWS נמסר ל-ice כי "i24NEWS שייכת לקבוצת אלטיס USA. שינויים בקבוצת אלטיס באירופה אינם משפיעים עלינו בשום צורה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פישמן המגרבי. הוא צפורקאי אבל הוא לא "דרעי"
    דרהי הוא 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלילה וחס, הוא דרהי אך לא הודי. כמו שקרעי הוא קרי אך לא אמריקאי... מדוע הם מתביישים בשמות שלהם... מה הם יודעים על עצמם שגם אנחנו כבר מבינים, אבל ביבי המממללללך הבין מזמן... והפך את זה לפוליטיקה מלוכלכת?!
    סגור
  • 1.
    פישמן מספר 2
    דני 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקח הלוואות עתק וכעת לא יכול לעמוד בהיתחבוית
    סגור