מינויים

לאחר שנתיים: אושר מינוי מנכ"ל לרשות השנייה ולמועצת הכבלים והלוויין

הממשלה אישרה לאחר כשנתיים את המינויים של מישל קרמרמן לתפקיד מנכ"לית הרשות השנייה וניר שוויקי לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלווין. שר התקשורת איתן גינזבורג: "אלו שני מינויים חשובים שבשל פוליטיקה לא עניינית לא הושלמו כבר זמן רב."

מערכת ice |  1
ניר שוויקי (צילום יהודה שגב)
שנתיים לאחר שנודע על בחירתם של מישל קרמרמן לתפקיד מנכ"לית הרשות השנייה וניר שוויקי לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלווין הממשלה אישרה אתמול בערב (שלישי) את המינויים. השניים שיכנסו לתפקידם בעוד כשלושה שבועות, נבחרו עוד לפני מערכת הבחירות הראשונה בשנת 2019 אך אישור המנוי נדחה עקב מערכות הבחירות ואי ההסכמות בממשלת האחדות האחרונה בין כחול לבן לליכוד.
המינוי מגיע לאחר 4 עתירות לבג"ץ בנושא, ביום שהוא התאריך האחרון בו הממשלה יכלה לדון במינויים בהתאם להחלטות בג”צ, ולאחר שורה של דחיות שהתבקשו על ידה בצל מבצע “שומר החומות”. לעתירות הייתה שותפה עמותת "הצלחה". 
ניר שוויקי מכהן כבר יותר משש שנים כממלא מקום מנכ”ל הרשות השניה כשגם בראש מועצת הכבלים והלווין עומד ממלא מקום מזה יותר משנתיים וחצי. מישל קרמרמן מכהנת כמנכ"לית רדיו 99ECO FM החל משנת 2007. השניים ימונו לעמוד בראש שני הגופים האמונים על פיקוח הרגולציה בטלוויזיה כהרשות השנייה אחראית רגולטורית גם על גופי הרדיו.  
שר התקשורת איתן גינזבורג בירך על אישור המינוי ואמר: "שמח לברך את מישל קרמרמן - דקל שמונתה למנכ”לית הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו ואת ניר שוויקי שמונה ליו”ר המועצה לשידורי הכבלים ולשידורי הלווין. אלו שני מינויים חשובים שבשל פוליטיקה לא עניינית לא הושלמו כבר זמן רב. צר לי שנדרשה התערבות של בג”צ בשביל לגרום לממשלה לעשות את המובן מאליו: לעבוד בשביל האזרחים״.
גם שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ צייץ בנושא וכתב כי אלו "מינויים שנאבקנו עליהם לאחר שנתניהו החליט לתקוע את ההליך וגרם לפגיעה מיותרת בתפקודן של רשויות רגולטוריות שמשרתות את הציבור ומגנות עליו". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד תבוסה של הנאשם. ברכות לקרמרמן ושוויקי.
    סמי 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לכחול לבן שלא ויתרו.
    סגור