מינויים

מוטי בן משה הכריע: זה המנכ"ל החדש של דור אלון

מנכ"ל חדש לקבוצת דור אלון במקומו של עמית זאב שיפרוש בעוד מספר חודשים. עודד גולן, איש אמונו של מוטי בן משה, נבחר להוביל את קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת אלון רבוע כחול
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
עודד גולן, המנכ"ל לשעבר של דור אלון טכנולוגיות גז (דור גז), נבחר לכהן כמנכ"ל החדש של דור אלון - קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת אלון רבוע כחול, בבעלות איש העסקים מוטי בן משה, כך על פי דיווח היום (חמישי) של הקבוצה.
המנכ"ל לשעבר מקורב לבן משה וליווה אותו בעסקיו בישראל ובעסקי האנרגיה שלו בחו"ל כ-8 שנים. גולן, בן ה-42, יחליף את עמית זאב שיפרוש מהקבוצה בעוד מספר חודשים. גולן, איש אמונו של בן משה,  כיהן מאז סמוך לרכישת קבוצת אלון רבוע כחול , כדירקטור באלון רבוע כחול, יו"ר בי לוגיסטיקה, דור אלון ודור גז,  לקח חלק בהיגוי התכניות האסטרטגיות לפיתוח העסקי של הקבוצה. במהלך השנתיים האחרונות שימש גולן כסמנכ"ל הסחר של רשת הסופרמרקטים  "אושר עד". קודם שהצטרף לקבוצת בן משה, שימש עודד גולן ככלכלן בית הזיקוק של פז באשדוד.
מינויו של גולן מצטרף למינויו של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שי באב"ד, שמונה למנכ"ל הרבוע הכחול במקומו של ישראל יניב שמונה ליו"ר דירקטוריון החברה.

עודד גולן. צילום: תמר מצאפי
יו"ר דור אלון, ישראל יניב, הביע סיפוק על חזרתו של גולן לפעילות במסגרת הקבוצה "בתקופת כהונתו כמנכ"ל דור גז, הנהיג עודד את החברה להישגים משמעותיים ביותר עם גידול ניכר במצבת הלקוחות ובשורת הרווח. והייתה לו תרומה חשובה לפיתוח עסקי הקבוצה בתפקידיו כדירקטור. אין לי ספק כי יחד עם צוות המנהלים המיומן והמסור יוביל עודד גולן את דור אלון להישגים רבים נוספים, בכל תחומי הפעילות, שאותם הוא כבר מכיר על בוריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה