מינויים

שרת הפנים, איילת שקד מינתה יו"ר למועצה הארצית לתכנון ובנייה

שרת הפנים, איילת שקד מינתה את שלומי הייזלר ליו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה, יו"ר הותמ"ל (הועדה הארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור) ויו"ר הות"ל (הועדה לתשתיות לאומיות)
אריאל נוי | 
עו"ד שלומי הייזלר (צילום דוברות משרד הפנים)
הממשלה אישרה אתמול (ראשון) את מינויו של עו"ד שלומי הייזלר לראש מטה התכנון הלאומי.
הבוקר (שני), שרת הפנים, איילת שקד מינתה את הייזלר ליו"ר המועצה הארצית לתכנון ובנייה, יו"ר הותמ"ל (הועדה הארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור) ויו"ר הות"ל (הועדה לתשתיות לאומיות).
המינוי נכנס לתוקף באופן מיידי. שרת הפנים בירכה את הייזלר ואיחלה לו הצלחה רבה במילוי תפקידו, מינויו הוא שלב הכרחי בדרך למימוש היעדים הלאומיים.
שקד, התייחסה לפני כשבועיים לעלייה במחירי הדיור ואמרה כי המשרד בראשותה יפעל לקיצור היתרי הבנייה כדי לחסוך זמן ובירוקרטיה במטרה לפעול נגד משבר הדיור בישראל.
לדבריה היא מתכננת מהפכה בכל הנוגע להיתרי בניה, האישור שניתן על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לבצע עבודת בניה, הריסה או שינוי בשימושים במקרקעין. תהליך בקשת היתר בנייה יכול לארוך מעל לשנה.
ארבעה ימים לאחר ההצהרה שלה שקד הודיעה על החלטתה למנות את עו״ד שלומי הייזלר ליושב ראש מטה התכנון הלאומי. במסגרת התפקיד, יכהן עו״ד הייזלר כיו״ר המועצה הארצית לתכנון ולבניה, יו״ר הות״ל ויו״ר הותמ״ל, ויהיה אחראי גם על יושבי ראש הועדות המחוזיות ועל ועדות הערר המחוזיות.
בנוסף, יהיה אחראי עו״ד הייזלר, על קידום מדיניות התכנון והרגולציה, ועל הסרת חסמים בתחום התכנון והבניה כאשר היעד הוא ייעול משמעותי של הליכי התכנון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה