מינויים

מכלכליסט לגלובס: זה הרכש החדש של אלונה בר און

אלונה בר און, מו"ל גלובס, מחזירה אל שורותיה כתב מבית, דרור מרמור, שבשנה וחצי האחרונות שימש כעורך תחום בכלכליסט ולאחר קדנציה קצרה חוזר לגלובס לכהן כסגן העורכת - נעמה סיקולר - ופרשן בכיר
מערכת ice | 
דרור מרמור (צילום ליאור גולדשטיין, מרכז הנדלן)
דרור מרמור שמשמש כעת כעורך הנדל"ן בכלכליסט בשנה וחצי האחרונות, חוזר חזרה אל המקום שבו שימש ככתב במשך 12 שנים ונכנס לכהן כסגן העורכת הראשית נעמה סיקולר, ופרשן בכיר בגלובס.
בעמוד הטוויטר של גלובס התפרסם הערב (ראשון) ציוץ בעניין ובו נכתב, "אנחנו שמחים לעדכן על מינויו של דרור מרמור לתפקיד סגן העורכת ופרשן בכיר. דרור, בשר מבשרו של גלובס, הוא מהעיתונאים הכלכליים המקצועיים והמוערכים בישראל. דרור כיהן במשך 12 שנה כעורך מוסף הנדל"ן של גלובס וכולנו מתרגשים מחזרתו הביתה".
אלונה בר און, מו"ל גלובס, הגיבה על הודעת המינוי של הרכש החדש-ישן ובירכה את מרמור החוזר, "כמה טוב שבאת הביתה".
כזכור, בתוך מספר שבועות בכלכליסט התחוללה תנודה בכוח האדם, כשכתבת הנדל"ן שלומית צור ועורכת ההייטק הגר רבט, עזבו את האתר. כעת מגיעה גם עזיבתו של מרמור ששימש לתקופה קצרה בתפקיד עורך הנדל"ן ויקודם לסגן העורכת בגלובס.
 
יחד עם זאת, נכון לכתיבת שורות אלו, מרמור טרם הגיב לבשורת המינוי ובעמוד הטוויטר שלו הוא עדיין מוגדר בתיאור כ"עורך הנדל"ן בכלכליסט".
דוד ורטהיים עורך וואלה! ברנז'ה התייחס למינוי ולתזוזות בכלכליסט וצייץ: "תזוזות בעיתונות הכלכלית: בזמן שבכלכליסט איבדו תוך מספר שבועות את עורכת ההייטק הגר רבט ואת כתבת הנדל״ן שלומית צור - גם פרשן הנדל״ן דרור מרמור עוזב את העיתון לטובת גלובס, שם ישמש כסגן עורכת שלישי במערכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה