מינויים

תום שמר מונתה למנהלת פעילות הפיתוח העסקי של קשת

בקבוצת קשת מעבים את הפיתוח העסקי עם מינויה של תום שמר למנהלת פעילות הפיתוח העסקי בניהולו של סמנכ"ל הפיתוח העסקי ויקטור וקרט. שמר תלווה את הטמעתן של פעילויות הפיתוח העסקי בקבוצה, כמו גם ניהול מיזמי צמיחה אסטרטגיים חדשים
מערכת ice | 
תום שמר (צילום מתן צינמון)
קבוצת קשת הודיעה היום (שלישי) על מינויה של תום שמר לתפקיד מנהלת הפיתוח העסקי של הקבוצה. שמר תעבוד במחלקה בניהולו של סמנכ"ל הפיתוח העסקי ויקטור וקרט.
שמר ניהלה בשנים האחרונות את זרוע השותפויות העסקיות והאסטרטגיות של קשת, והייתה אחראית לפיתוח המודלים העסקיים והממשקים השונים מול כלל השותפים. במסגרת תפקידה החדש, תלווה שמר את הטמעתן של פעילויות הפיתוח העסקי בקבוצה, כמו גם ניהול מיזמי צמיחה אסטרטגיים חדשים.
 
תום התחילה את  מסלולה בקשת במחלקת המכירות שם מילאה תפקידים שונים החל מניהול לקוחות, ניהול עסקאות רוחביות בקבוצה ופיתוח קטגוריות מסחריות. במהלך 2018, עם הקמת חברת ההחזקות של קשת, החלה לנהל את פעילות השותפים וההחזקות בקבוצה. תום בעלת MBA עם התמחות באסטרטגיה גלובלית מאוניברסיטת רייכמן.
כזכור, במהלך החודש, קבוצת קשת מינתה גם סמנכ"ל שיווק חדש - יובל אפרתי, במקומו של צביקה ליבליך. אפרתי-כהן הצטרף לחברה אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים, מרביתם בניו יורק ובלונדון. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה