מינויים

דרמה בשופרסל: האם השימוע של המנכ"ל יבוטל ברגע האחרון?

עופר בלוך שכבר זומן לשימוע ותקף את הדירקטוריון במילים חריפות, עשוי בכל זאת להשאר בענקית הקמעונאות בה הוא משמש מנכ"ל רק חודשיים, כאשר הצדדים קרובים לפשרה
מערכת ice |  1
עופר בלוך מנכ"ל שופרסל (צילום יוסי וייס)
דרמה של הרגע האחרון בשופרסל. לאחר שכבר אתמול זומן לשימוע, חודשיים בלבד מאז נכנס לתפקיד המנכ"ל, עופר בלוך ככל הנראה עשוי להשאר בתפקידו והצדדים קרובים לפשרה שתבטל, כך זה נראה, את השימוע.
רק היום (שני) שלח בלוך מכתב תגובה חריף במיוחד ויוצא דופן נגד דירקטריון החברה, ואף איים בתביעה. בשופרסל טענו כי הם מונעים שיקולים מקצועיים, כשלדבריהם בלוך לא מספיק "חיי" את התפקיד, משתתף בישיבות, ושולט בנתונים. כמו גם טענות כי אינו זוכה לתמיכת המנהלים המקצועיים העובדים תחתיו.
 
המנכ"ל ציין במכתב בצורה חריפה: "זה אינו שימוע אמיתי. זהו טקס ריק מתוכן שנערך כדי לצאת ידי חובה. זו הוצאה לפועל של החלטה שלמעשה כבר התקבלה, משיקולים זרים ופסולים, על ידי דירקטוריון של מריונטות שטובת החברה היא הדבר האחרון שמעניין אותו. זוהי התנהלות נפסדת, נטולת תום לב וראויה לגינוי, שמנוגדת לחלוטין לדין ולערכים של הגינות בסיסית".
כידוע, היו"ר איציק אברכהן זוכה לאמון רב מהגופים המוסדיים כשנבחר ליו"ר יחד עם קבוצת הדירקטורים שנבחרה עמו, ואותם הגופים ידעו מראש כי בכוונתו להדיח את בלוך. בלוך עצמו שוקל להיאבק בהדחה המסתמנת, גם באמצעות הליכים משפטיים אם הדברים יגיעו לכך. המועמד המוביל המסתמן להחלפת המנכ"ל הוא אורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be שבבעלות שופרסל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוך מן הסתם צודק.
    אורי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח גם יש בביקורת כנגדו מן הסתם משהוא. אבל בתור מי שעבד בסניפים הגדולים והמצליחים יותר של הרשת כאשר אברכהן היה בקושי סמנכ"ל, ראיתי אותו מחלק הבטחות באוויר לסגני ומנהלי הסניף, וראיתי איך בסוף הסכין בגב ניכנסה עם ניכור וכאילו מי מכיר אותם ביכלל ולא היה ולא ניברא כלום. גם ראיתי איך ההיתייחסות של ההנהלה בכיכובו אל הסניפים בעוד הוא בארמון שלו עם צוותים שלמים של מזכירות ומנהלים, תתי-מנהלים, מנהלים אזוריים, מנהלי-תחומים, ומנהלי-על חוגגים להם על גב הרווחים של העובדים בסניפים (מזכיר את מראות מיטבחי הסגל בקירייה לעומת אוהל האוכל בסדיר קרבי). ראיתי את השיטה של לקצץ בשעות/משכורות/כ"א ליקראת סוף ריבעון שנתי בשביל להראות עלייה בדו"ח ריווחיות בשורה התחתונה (לא ע"י הגדלת מחזור ורווח אלא ע"י הקטנה מלאכותית זמנית פיקטיבית בהוצאות תיפעול - משכורות) ולהצדיק עוד בונוס 500 אלף ש"ח. שהעובדים הנוכחיים יעבדו כפול, למי איכפת. העיקר להגיע ליעד הכוזב ולרצות בעלי מניות. ראיתי איך מעלים מחירים בחצי או כמה שקלים למוצרים כמו שמן בלילה ליפני התחלת שבוע חג ומיבצעי לקוחות והנחות בולשיט. אז בימקום 50% הנחה בפועל 25%.
    סגור