מינויים

שופרסל מטלטלת את ההנהלה: עוד בכיר מסיים את תפקידו

לאחר המכות הקשות בתקשורת, הבלאגן בחילופי היו"ר, קרב הסופרמרקטים מול קארפור, והיציאה ממדד ת"א 35 - מנכ"ל שופרסל הנכנס, אורי וטרמן, לא עוצר ומחליף גם את סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה
מערכת ice |  2
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
אם האתגר הקשה מול כניסתה של קארפור לא היה מספיק, גם היציאה מהמדד היוקרתי של הבורסה הגיע עם עוד מכה לשופרסל, והמנכ"ל החדש בשורת חילופים בהנהלה כדי להחזיר את ענקית המזון בחזרה למסלול.
הפעם: צביקה פישהיימר - סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה שיסיים את תפקידו לאחר 16 שנה. פישהיימר הגיע לתפקיד הבכיר לפני 6 שנים לאחר ששימש כמנהל אגף מערכות מידע ברשת זה 8 שנים. על עזיבתו דיווח וטרמן במכתב לעובדים בו כתב: "אני מבקש לעדכנכם, כי צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, ביקש לסיים את תפקידו בחברה, לאחר ששימש בשבע השנים האחרונות בתפקידו הנוכחי ולאחר שעבד בחברה כ-62 שנים. אני מודה לצביקה על תרומתו הרבה להצלחת החברה לאורך השנים ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".
 
מוקדם יותר היום, וטרמן הוציא הודעה משמעותית יותר עם העברת תקציב הפרסום הענק של הרשת מאדלר חומסקי ל-גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS. מערך הפרסום של שופרסל הורכב זה שנים ארוכות משני משרדי פרסום: גיתם BBDO ואדלר חומסקי. משרד הפרסום גיתם BBDO ימשיך בתפקידו ואף יקבל נתח גדול יותר משהיה עד כה. תקציב הפרסום השנתי של שופרסל מוערך בכ-120 מיליון שקל.
ענקית המזון מתמודדת עם תקופה חדשה בה ההנהלה השתנתה עם פיטוריו המהירים של עופר בלוך, והיציאה ממדד ת"א 35 היוקרתי של הבורסה לאחר הרבעון החלש אל עבר מדד ת"א 90. המהלכים של המנכ"ל הנכנס נבחנים תחת עינו הפקוחה של היו"ר איציק אברכהן שיקווה שהרענון המחודש יחזיר את הרשת לכוחה כפי שהיה לפני המכות שניחתו עליה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום פרסומות תתחילו להוזיל מחירים. (ל"ת)
    ניר 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טמטום
    יעל 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אתם רוצים להרוויח? מנכלים מקבלים מיליונים רווחים,אז על מה הבכי ???
    סגור