מינויים

חיזוק נשי: מינויים חדשים בקבוצת קניוני עופר

לירון אלקיים ומורן בן אבו מונו לתפקיד הנהלה בכירים בקבוצת הקניונים, כך לפי הודעת החברה. השתיים מגיעות עם ניסיון עשיר בשורת תפקידים שונים בתחום
מערכת ice |  1
לירון אלקיים ומורן בן אבו (צילום אסף לוי)
חיזוק נשי נוסף לשדרה הניהולית של קניוני עופר. חברת הקניונים הקניונים מקבוצת מליסרון הכריזה הבוקר (ראשון) על מינוי של שתי נשים בשדרת ניהול הקניונים של החברה: לירון אלקיים ומורן בן אבו.
 
לירון אלקיים - מונתה למנכ"לית עופר בילו סנטר ותחליף את מנחם מעודי בתפקידו. אלקיים ניהלה ב -3  השנים האחרונות את קניון הדר בירושלים, אשר היה בבעלות חברת מליסרון עד 2014 ונמכר.  לירון שימשה החל משנת 2007 ועד שנת 2014 כמנהלת החשבונות של קניון הדר ועם מכירתו עברה לתפקיד חשבת הקניון עד מעברה לתפקידה האחרון כמנכ"לית הקניון.
מורן בן אבו - קודמה ומונתה לתפקיד מנכ"לית עופר גרנד קניון באר שבע. מורן כיהנה עד כה כמנהלת השיווק של הקניון מיום  הקמתו בשנת 2013 כאשר החל משנת 2019 החלה במקביל לנהל גם את השיווק המסחרי בקניון.
 
לדברי עומר אוגולניק סמנכ"ל מסחר ומנהל פעילות קניוני עופר: "אנו מברכים על התוספת של מורן ולירון לשדרה הניהולית של קניוני עופר ומאחלים להן בהצלחה. מורן ולירון מביאות עמן ניסיון והבנה של השטח לצד יצירתיות ויכולות ניהול גבוהות ואנו מאמינים שימשיכו להוביל את הקניונים להישגים נוספים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שדרת המנהלים
    זבל 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האבות גנבו את המדינה הילדים מתלקקים מהירושה פותחים מולים וקניונים להמון הטיפש ושתי מרוקקיות מקבלות פרונט...שדרת המנהלים וואוו צריך תואר שלישי עם אופציה לפוסט באוירונוטיקה וחלל כדי לנהל את הבסטות של ה " פופ-אפ " בכל שביל ופינה בקניון.משקפי קרולינה למקה ברלין/ סין אין זוג אחד שמיוצר בגרמניה ואין בכלל ייצור בשם הנ"ל.שדרת המנהלים...חחחחחחחחחחח
    סגור