מינויים

זו סגנית הנשיא החדשה של המכללה האקדמית תל-אביב יפו

פרופ' מיכל פרנס כיהנה כחברת סגל במכללה החל מהצטרפותה אליה בשנת 1997
מערכת ice | 
מיכל פרנס (צילום אייל וייס)
פרופ' מיכל פרנס, חברת סגל בכיר במכללה האקדמית תל אביב יפו, תחליף בתפקידה את פרופ׳ אילון ועדיה ותחל את תפקידה החדש כסגנית הנשיא לעניינים אקדמיים. פרנס כיהנה כחברת סגל במכללה החל מהצטרפותה אליה בשנת 1997. בשנותיה באקדמית הייתה שותפה פעילה בהקמת תכנית הלימודים של בית הספר למדעי המחשב ובביסוסו כמוביל בתחום. פרנס כיהנה כדיקנית ביה"ס למדעי המחשב בין השנים 2011 ל- 2016. בשנת 2020 הצטרפה לוועד המנהל של המכללה.
פרנס היא מדענית מחשבים תיאורטית הידועה בעבודתה בתחום של בדיקת תכונות ואלגוריתמים שרצים בזמן תת-ליניארי, ועוסקת במחקר פעיל. יש לה תואר ד"ר במדעי המחשב מטעם האוניברסיטה העברית, ופוסט דוקטורט באוניברסיטת תל אביב. נשיא המכללה, פרופ' דרור ורמן: "אני שמח ביותר על כניסתה של פרופ' מיכל פרנס לתפקיד סגנית הנשיא לעניינים אקדמיים. מיכל היא בשר מבשרה של המכללה, ומביאה לתפקיד חיבור יוצא דופן של ניסיון ניהולי ויעילות עם יכולות בין-אישיות שהמכללה כולה עדה להן. אני קצר רוח להתחיל לעבוד יחד".
 
סגנית הנשיא לעניינים אקדמיים הנכנסת, פרופ' מיכל פרנס: "אני נרגשת להיכנס לתפקיד סגנית הנשיא לעניינים אקדמיים של המכללה האקדמית תל אביב יפו, ורואה בכך הזדמנות להמשיך לתרום לביסוסה של המכללה כמכללה מובילה. יחד עם חברי וחברות הסגל של המכללה נמשיך לקדם את ההוראה האיכותית בכל בתי הספר, ובמקביל לקדם את המחקר האיכותי של חברי וחברות הסגל האקדמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה