מינויים

נמרוד גבע מונה למנהל הפיתוח של גלובל רמיט

מינוי חדש בחברת הפינטק גלובל רמיט. נמרוד גבע, עם ניסיון של 18 שנה בניהול פיתוח מוצרים ופיתוח עסקי, מונה לתפקיד מנהל הפיתוח
מערכת ice | 
נמרוד גבע (צילום באדיבות המצולם)
חברת הפינטק גלובל רמיט מודיעה על מינוי של נמרוד גבע לתפקיד מנהל הפיתוח. במסגרת תפקידו גבע יהיה אחראי על פיתוח כלל מוצרי התוכנה שחברת גלובל רמיט מפתחת לטובת השוק הפיננסי הקשורים להעברת כספים באמצעות המחשב או הטלפון הנייד.
גבע מגיע לתפקידו החדש עם ניסיון של 18 שנה בניהול פיתוח מוצרים ופיתוח עסקי שצבר בחברות מיקרוסופט וקוויז. הוא בעל תואר במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ותואר בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.
 
 גלובל רמיט היא חברת פינטק, המתמחה בין היתר בשירותים פיננסים גלובאליים ובהעברת כספים. החברה הוקמה לפני 20 שנה על ידי יריב פישר ואורן עלי-רז ולה 12 סניפים ועוד 50 זכיינים ברחבי הארץ והיא מספקת גם שירותים פיננסיים וייעוץ לעשרות אלפי מהגרי עבודה הנמצאים בישראל.
לחברה קשרי עבודה והסכמים עם בנקים מרכזיים וחברות פיננסיות בכל רחבי העולם והיא פועלת תחת רישיון הניתן לה על ידי רשות שוק ההון. החברה הייתה אחת הראשונות שחתמה על הסכם עסקי עם קבוצת אל פארדן מאיחוד האמירויות וזאת ימים אחדים לפני החתימה על הסכמי אברהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה