מינויים

עו"ד יפעת סולל מונתה לסמנכ"לית עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון

עורכת הדין יפעת סולל המומחית לזכויות אזרחיות חברתיות ועוסקת בנושאי דת ומדינה, מונתה לסמנכ"לית ויועצת משפטית: "קם הצורך לעמידה נחושה ואקטיבית של הרוב הדמוקרטי והחופשי בישראל, בזירה המשפטית והציבורית כאחד"
מערכת ice | 
עורכת דין יפעת סולל (צילום יחצ)
עמותת חדו"ש הפועלת לחופש דת ושוויון הודיעה על מינויה של עו"ד יפעת סולל לסמנכ"לית והיועצת המשפטית של העמותה.
סולל היא עורכת דין המומחית לזכויות אזרחיות, חברתיות ומשפט ציבורי ועוסקת במחקר ובכתיבה אקדמית בנושאי חברה, כלכלה ומשפט. היא עוסקת שנים רבות בנושאי דת ומדינה, שימשה כיועצת המשפטית של מנוחה נכונה ישראל ושל עמותות מנוחה נכונה מקומיות, שימשה כיועצת משפטית של עמותת "כן לזקן" ומכהנת כחברת הוועד המנהל של אופק – אגודת אשראי, כיו"ר ברית הקואופרטיבים לצדק חברתי, כלכלי וסביבתי וכיועצת משפטית של העמותה לדמוקרטיה מתקדמת.
 
עו"ד יפעת סולל: "המאבק על דמותה החופשית של ישראל הינו רב ימים, אולם אין ספק, כי זוהי תקופה מאתגרת במיוחד ליחסי דת ומדינה, בה נראה כי כל המעצורים להשתלטות מיעוט קיצוני על סדר היום של הציבור הכללי הולכים ומוחלשים ובהתאם קם הצורך לעמידה נחושה ואקטיבית של הרוב הדמוקרטי והחופשי בישראל, בזירה המשפטית והציבורית כאחד".
עו"ד סולל מכהנת גם כחברת הנהלת מרצ ושימשה מטעמה כחברת הנהגת הסתדרות העובדים הכללית החדשה. על רקע הרפורמה המשפטית והקריאות לנשיא המדינה הרצוג לנסוע לעצור אותה, בחודש שעבר שלחה עו"ד יפעת סולל חוות דעת לנשיא בה היא קוראת לו להתייצב לצד הדמוקרטיה הישראלית ולהודיע כי אינו מתכוון לחתום על הצעות חוק "שמשמען ביטול הפרדת הרשויות ושינוי המשטר הישראלי מדמוקרטי לטוטליטרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה