מינויים

גלנט החליט: דני זקן ימונה לממלא מקום מפקד גלי צה״ל

שר הביטחון יואב גלנט החליט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד גלי צה"ל, במקומה של גלית אלטשטיין. זקן (58) משמש בשנים האחרונות ככתב המדיני-ביטחוני של גלובס, ולפני כן שימש כתב ועורך בקול ישראל ובגלי צה"ל

מערכת ice | 
רדיו גל"צ (צילום מערכת אייס)
עם סיום תקופת כהונתה הזמנית של ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה״ל, גלית אלטשטיין, החליט שר הביטחון יואב גלנט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד התחנה, לתקופה בת שישה חודשים.
בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה, לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה.
 
זקן (58) משמש בשנים האחרונות ככתב המדיני-ביטחוני של העיתון גלובס, ובעבר שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים. כן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל. בנוסף שימש כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות.
זקן בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית, ובוגר תכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן.
עם מינוי של דני זקן, שר הביטחון גלנט הלכה למעשה מבטל את המינוי של אור צלקובניק, שהומלץ למפקד גלי צה"ל ע״י ועדת איתור מיוחדת. גם דני זקן נבחן על ידי הוועדה אך לבסוף הועדף צלקובניק, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה. בגלל נפילת הממשלה והבחירות, מינויו לא יצא לפועל.
כזכור, גלית אלטשטיין מונתה על ידי שר הביטחון לשעבר בני גנץ כממלאת מקום זמנית למפקד גלי צה"ל אחרי ששמעון אלקבץ סיים את תפקידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה