יח"צ

עכשיו זה רשמי: יואב סופר מונה לדובר בנק ישראל - לאחר עזיבת יוסי סעדון

באוגוסט עזב סעדון לטובת משרה בחו"ל. סופר, שעובד בבנק כ-10 שנים, שימש מאז כממלא מקום, עד לסיום הליך מכרזי שהסתיים הבוקר בבחירתו
יואב סופר (צילום: דוברות בנק ישראל) (צילום דוברות בנק ישראל)
בסיומו של הליך מכרז שהתקיים ב בנק ישראל , מונה היום (יום ד\') יואב סופר לדובר הבנק. סופר נכנס רשמית לתפקיד אותו מילה כממלא מקום מאז סיים בחודש אוגוסט את תפקידו ד\"ר יוסי סעדון, ששימש בתפקיד כדובר הבנק במשך 7 שנים, ונבחר לשמש כנציג ישראל בדירקטוריון הבנק העולמי בוושינגטון.
סופר החל את דרכו בבנק ישראל לפני 10 שנים ככלכלן ביחידת המחקר של המחלקה לפעילות המשק במט\"ח. בשנים 2007-2009 שימש כנציג בנק ישראל בדירקטוריון הבנק העולמי בוושינגטון, ובשנת 2009 שב לבנק ישראל והצטרף ליחידת הדוברות והסברה כלכלית של הבנק.
לסופר תואר ראשון בכלכלה וגיאוגרפיה ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. מאז 2003 הוא משמש כמרצה לכלכלה באוניברסיטת בן גוריון, מכללת ספיר, והמכללה האקדמית אחוה, בשנים האחרונות בעיקר בקורסים בכלכלת ישראל ובמדיניות מקרו-כלכלית.
נגידת בנק ישראל, ד\"ר קרנית פלוג, מסרה כי : \"מאז סיום תפקידו של הדובר הקודם, ד\"ר יוסי סעדון, באוגוסט 2013, מילא יואב את תפקיד ממלא מקום הדובר בצורה טובה מאוד. הניסיון שצבר, לצד הרקע המקצועי שלו, והבנתו המעמיקה בסוגיות הליבה של מדיניות הבנק יאפשרו לו להתמודד עם אתגרי התפקיד בהצלחה רבה, ולתרום לעבודת הבנק. אני שמחה מאוד על היבחרו לתפקיד ומאחלת לו הצלחה בתפקידו\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה