יח"צ

התחקיר הביטחוני יתארך - איתמר פליישמן ויתר על תפקיד יועץ התקשורת של ארדן

תחקיר כזה עשוי לארוך כחצי שנה, וגם מטעמים אישיים, החליט פליישמן לוותר על הג'וב למרות שכבר ניבחר אליו על ידי השר לביטחון פנים הנכנס

אלכסנדר כץ |  6
איתמר פליישמן (צילום מתוך 'פייסבוק')
השר לביטחון פנים גלעד ארדן חוזר לחפש יועץ תקשורת, לאחר שמינויו של איתמר פליישמן לתפקיד לא ייצא אל הפועל - כך נודע לאייס. השידוך לא ייצא אל הפועל משום שהמינוי צפוי להתעכב תקופה ארוכה מטעמים פרוצדוראליים, ובגלל נסיבות אישיות של פליישמן עצמו, מה שהוביל את פליישמן להודיע לארדן כי הוא מוותר על התפקיד.
פליישמן שימש עד לפני כחודש כדובר מפלגת הבית היהודי, אולם בשל מצבה הפיננסי המתדרדר לאחר הירידה החדה במספר המנדטים בבחירות הנוכחיות, הוא פוטר מתפקידו יחד עם עובד נוסף. בעבר שימש פליישמן ככתב בידיעות ירושלים, עד שמונה לכתב השטחים של ynet. בהמשך היה כתב במעריב עד שינוי הבעלות ופיטורי עובדים רבים במערכת ובעיתון.
בעקבות כך הוא חצה ביוני 2014 את הקווים והצטרף ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כשמונה לדוברו. בעיצומו של קמפיין הבחירות האחרון, כשפליישמן כבר שימש כמנהל ההסברה של המפלגה  הוא גם החליף את דובר המפלגה הפורש פנחס וולף.
לאחרונה התקיימו מגעים בין ארדן לפליישמן, והח"כ שהחליט לחזור לממשלה לאחר כיפוף הידיים עם ראש הממשלה נתניהו, החליט למנות את פליישמן לתפקיד. מינוי כזה גם מצריך תחקיר ביטחוני מעמיק וארוך של שירותי הביטחון, מה שעשוי לעכב את המינוי ב-3-6 חודשים לפחות.
מקרה דומה קרה עם עידן אבני, הכתב בצפון של רשת ב' שקיבל הצעה לשמש עם השר לביטחון פנים הקודם יצחק אהרונוביץ, אולם לאחר שהמינוי התעכב בשל אותן בדיקות ביטחוניות, הוא החליט בדיוק לפני שנה להסיר את מועמדותו.
פליישמן אישר את הפרטים לאייס: "לצערי לא אוכל לעבוד עם השר ארדן, אבל מקווה ומאמין שאזכה לעבוד עמו בהמשך. אני ממשיך לאתגר הבא".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל ילד נהייה דובר....
    מכיר אותו 06/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת מצחיק שכל ילד שעשה קורס או למד תקשורת מוצא עבודה איפשהו וקורה לעצמו דובר ! עם כל הכבוד את מי דברר אדון פליישמן ? וכמה זמן ? נו באמת, תעשו לי טובה !
    סגור
  • 5.
    ואולי כי ארדן מחליף לשכה כל שנה ו'כיף' לעבוד איתו? (ל"ת)
    עובד לשעבר 06/2015/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    רובין, מתי על האש בכפר בלום? (ל"ת)
    זוריק הקוטל 06/2015/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    בולשיט
    חבקוק 06/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המערכת בנויה כך ששר יכול למנות למשרת אמון באופן מיידי, או מקסימום של שבוע שבועיים של בדיקות. מדובר בדרגים מאוד בכירים שבהם אין משחקים. סביר להניח, לפי קריאת הנתונים באייטם, שהבנאדם נזרק, כמו הושלך על ידי בנט - כפי שהעידו הסטטוסים הציניים שפליישמן העלה כלפיו בפייסבוק.
    סגור
  • 2.
    היה בצבא עם שמו"צניקים, לכו תדעו מה עשו לו
    אחד שיודע 06/2015/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק זה חסר לנו, עוד סוכן של מרצ בימין
    סגור
  • 1.
    חבל
    חוקר פרטי 06/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני חושב שרק טוב יצא מהתחקיר הזה. זה היה יכול להיות win win קלאסי. החברה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בתחקיר הזה ובאלו שיבואו בהמשך הדרך. כיף לראות שמכלום לא יוצא שום דבר.
    סגור