יח"צ

חצי שנה לאחר סיום המכרז המקורי: בדואר בחרו סוף סוף בדוברת - נוי קדם-מדמון

דוברת פלאפון עוברת לדואר - חברה שזוכה לביקורת ציבורית קשה. הבחירה שאושרה בסופ"ש ע"י הדירקטוריון, התקבלה לאחר מכרז ארוך שכלל סבב איתור מועמדים נוסף
אלכסנדר כץ |  1
דואר ישראל (צילום Bizportal)
נוי קדם-מדמון נבחרה לראש מערך התקשורת וההסברה של דואר ישראל לאחר הליך מכרזי ארוך ומייגע שנפרס על פני מספר רב של חודשים. קדם גברה על עשרות שהגישו את מועמדותם למכרז, וגם לסבב השני שלו שנערך בחודש האחרון במסגרתו התקבלו פניות נוספות, כפי שפורסם באייס. בסוף השבוע אישר דירקטוריון הדואר את המינוי.
קדם משמשת ב-10 השנים האחרונות כדוברת חברת פלאפון, ובין היתר התמודדה עם פתיחת השוק הסלולארי והפחתת דמי המנוי, לצד מאבקים בתוך החברה עם העובדים על הכרה בוועד העובדים ורק לנפי שבוע - קריסת רשת פלאפון. היא בעלת תואר שני M.A במדע המדינה מבר אילן עם התמחות בתקשורת פוליטית ותואר ראשון B.A במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב. 
היא מחליפה את מיה אבישי שפרשה לפני מספר חודשים מהחברה בתום 3 שנים בתפקיד הדוברת. תפקידה החדש של קדם יכלול ניהול כלל מערך ההסברה החיצוני והפנימי של חברת הדואר ובנק הדואר, וניהול מערך התקשורת והדיגיטל של הדואר. נוי קדם-מדמון תכהן כחברת הנהלה בכפיפות למנכ"ל חברת הדואר, דני גולדשטיין. בתפקידה החדש היא תאלץ להתמודד עם תדמית גרועה של הדואר וביקורת קשה של הציבור על תפקוד החברה. 
"במהלך העשור האחרון פלאפון היתה עבורי לבית שני, ואני מודה מקרב לב על ההזדמנות שניתנה לי", מסרה. "יחד עם הנהלת החברה עברנו אתגרים מורכבים בשוק הסלולר ואני גאה להיות חלק מהצוות שהוביל את החברה להצלחה עסקית והפך את פלאפון לחברה המובילה בענף כיום. ברצוני להודות לרן גוראון ולהנהלת החברה על עשיה פוריה ומשותפת".  
מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, אמר כי "נוי קדם-מדמון היא שותפה רבת משמעות להצלחתה העסקית של פלאפון בעשור האחרון. נוי היא שילוב נדיר של דוברת מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ושחקנית נשמה והיתה עבור פלאפון הרבה יותר מדוברת. במהלך השנים היא הוכיחה יכולות מקצועיות גבוהות וקשרי מדיה מצוינים והצליחה לעמוד בהצלחה יתרה אל מול האתגרים הרבים שניצבו בפניה במסגרת תפקידה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי של עריצה שמאוהבת בעצמה
    שרה 04/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב לא באמת בחרו, סהכ עוד מינוי של אלוביץ. הבחורה חותרת תחת כל עץ רענן, מאוהבת בעצה ,יכלה להנהיג את צפון קוריאה בקלות. ואבוי למי שיכנה אותה דוברת, כי היא סמנכל הסברה, מטיילת כל היום עם שכר בכירים עלוב
    סגור