יח"צ

משבר הזיהום במפרץ חיפה: העירייה שכרה את אבי בניהו

בניהו ייעץ אסטרטגית לעירייה כיצד לעבוד מול גורמי שלטון בכל הנוגע לזיהום האוויר הקשה באזור. ראש מערך הדוברות טרנו חזר לתפקידו, ואילו המכרז למציאת דובר יפורסם מחר
אלכסנדר כץ |  2
אבי בניהו (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
עיריית חיפה שכרה לאחרונה את שירותיו של יועץ התקשורת אבי בניהו, הבעלים של משרד 'בניהו אסטרטגיה וייעוץ', דבר שהצליח להרים גם כמה גבות בעיר הצפונית. בניהו אמור להעניק לעירייה שירותי ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי בנוגע לפרשת הזיהום במפרץ חיפה והדוחות על הזיהום והתחלואה באזור, ועבודה מול השלטון המרכזי ומקבלי ההחלטות בכל הנוגע לזיהום. 
בשבוע שעבר פורסם באייס על החלטתה של אור דורון לסיים את תפקידה כדוברת העירייה. בעקבות כך תפרסם מחר (יום ו') עיריית חיפה מודעות בתקשורת הארצית והמקומית לגבי המכרז המדובר למציאת מחליף.
ואולם, נראה כי בעירייה החליטו לתגבר את מערך התקשורת, שלדברי גורמים התקשה להתמודד עם המשבר התקשורתי. במקביל חזר לעירייה צחי טרנו, מי שהיה ראש מערך הדוברות של העירייה ויצא לחופשה לטובת עסקים פרטיים. מנכ"ל העירייה החדש ומי שהיה עד לאחרונה מנהל לשכת הפרסום הממשלתית (לפמ), גדי מרגלית, פנה אל טרנו והציע לו את תפקיד ראש מערך הדוברות, הפרסום והשיווק.
בכל מקרה יש לזכור כי בעוד שעל המשבצת של דורון מחויבת עיריית חיפה לצאת למכרז פתוח ושקוף, הרי שהעסקת יועץ תקשורת אינה חייבת בתנאי כזה, וכך יוצא שבניהו – לזכותו יאמר שהוא יועץ תקשורת ותיק ומוכר – נבחר לתפקיד מבלי שיצטרך לעמוד בחובת מכרזים. גורם בחיפה מעלה תהייה לגבי ההחלטה, ואומר לאייס: "מדוע צריך להשקיע הרבה כסף ביועץ תקשורת כאשר יש מערך תקשורת שלם לעירייה?".
את תגובתו של מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית, לא ניתן היה להשיג. בשיחה עם אייס, אומר צחי טרנו כי "עיריית חיפה כבר עשתה בעבר שימוש ביועצי תקשורת ואסטרטגיה, וכך גם כעת. אין קשר בין הגעתי, עזיבתה של אור דורון ושכירת שירותיו של בניהו. בניהו ייעץ לעירייה כיצד לעבוד מול גורמי השלטון, בנוגע לכל סיפור הזיהום". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה שכסף ציבורי הולך על רוח וצלצולים
    אורן 10/2016/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עושה מר בניהו חוץ מלבלבל תמוח? אם מישהו ימצא תשובה אני אשמח לשמוע
    סגור
  • 1.
    תסמונת הראש הקטן
    מו-דג 10/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום מלווה שיער בריבית לא יעזור להעלים את העובדות..
    סגור