יח"צ

עשרות התמודדו למשרת דובר עיריית חיפה - 8 הגיעו לגמר

32 מהמתמודדים עברו את שלב הסף, והופנו למכון לאיבחון תעסוקתי - ממנו 8 ימשיכו לשלב הראיונות הסופיים. הדוברת הנוכחית אור דורון תדחה פרישתה בעוד כחודשיים
אלכסנדר כץ |  1
כ-40 איש התמודדו למשרת דובר עיריית חיפה, במכרז שנמצא בישורת האחרונה שלו. לאייס נודע כי לקו הגמר הגיעו שמונה, בהם עיתונאים פעילים וגם דוברים שונים (ששמות חלקם ידועים לאייס ושמורים במערכת, א"כ), והערכה היא שבשבועיים עד חודש הקרובים יבחר הדובר הבא.
לפני פחות מחודשיים הודיעה הדוברת הנוכחית אור דורון לראש העירייה יונה יהב, על החלטתה לעזוב את התפקיד. בעקבות כך אמורה הייתה דורון לסיים את תפקידה בסוף נובמבר השנה, אולם בנתיים פרישתה תתעכב בכחודשיים לפחות. היא תסיים את תפקידה לאחר כשנה וחצי, וזאת לאחר שזכתה במכרז שנערך חלק הראשון של 2015 אליו ניגשו כ-100 מתמודדים. דורון החליפה בתפקיד את עידו מינקובסקי, ששימש כדובר העירייה כ-3 שנים. 
עד בחירתה שימשה דורון כדוברת משרד התרבות והספורט, תחת השרה לימור לבנת במשך 5 שנים, ועזבה היא כינונה של הממשלה הנוכחית וכניסתה של מירי רגב לתפקיד שרת התרבות והספורט. בעיקבון בחירתה לתפקיד, היא נאלצה לעבור להתגורר בחיפה. גם במכרז הנוכחי ישנה דרישה כי הדובר יתגורר בעיר. 
למכרז הנוכח ניגשו כאמור כמה עשרות, מהם 32 עמדו בתנאי הסף ונשלחו למכון אבחון תעסוקתי. 8 מהם דורגו בציון שמעביר אותם לשלב הראיונות האישיים, ממנו יבחר הדובר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא דובר העירייה. דובר יונה יהב.
    תושב 11/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש פער גדול בין האינטרסים של האיש לבין האינטרסים של העירייה ותושבי העיר.
    סגור