יח"צ

אחרי רשות ההגבלים העסקיים: מארק שון בדרך לבז"ן

בעוד חודש יכנס מארק שון לתפקידו כדובר בתי הזיקוק, פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה. החברה תמשיך לעבוד עם 2 משרדי היח"צ שליוו אותה - דבי תקשורת וקרמר דוידוביץ'
אלכסנדר כץ |  4
מארק שון (צילום רוני פרל)
מארק שון בדרך לבז"ן. לאייס נודע כי שון יכנס לתפקיד מנהל דוברות הסברה וקשרי ממשל, ולמעשה דובר חברת בתי הזיקוק, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בחודש מארס הקרוב.
שון נכנס לפונקציה חדשה בבז"ן, חברה שלא העסיקה עד כה דובר אין-האוס. ואולם החברה עבדה ותמשיך לעבוד עם 2 משרדי יח"צ – דבי תקשורת שעוסקת באסטרטגיה שלה החברה ובממשק שלה לשוק ההון, וקרמר דוידוביץ', שמטפלת בסוגיית איכות הסביבה של החברה.
שון סיים השבוע את עבודתו כדובר הרשות להגבלים עסקיים לאחר 4.5 שנים. גם ברשות הוא השיק את תפקיד הדובר, בעקבות החלה של הממונה על ההגבלים העסקיים בזמנו, פרופ' דיוויד גילה, לשים דגש על תקשור עבודת הרשות בתקופה שלאחר המחאה החברתית בקיץ 2011. שון, עו"ד בהכשרתו, היה בעבר גם כתב המשפט של כלכליסט במשך 4.5 שנים.
בז"ן מתמודדת לאחרונה עם משבר תקשורתי משמעותי אחד – השריפה שפרצה לפני כחודש במיכל דלק במפרץ חיפה, שהוביל לזיהום אוויר באזור, ולביקורת על פעילותם של בתי הזיקוק באזור מאוכלס כמו מפרץ חיפה.
לא התקבלה תגובת מארק שון לידיעה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה לא לקחו כתב מוביל בחיפה?
    יוסי הלוי 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יקיריי, כלום לא היה נכון יותר למנות כתב מקומי וותיק, בולט ומוערך כמו יוני הללי, יוסי מזרחי, אלי לוי? שהיו מצליחים לשקם את הדימוי של החברה...
    סגור
  • למה שכן יקחו? צריך - יועץ תקשורת. לא עיתונאי. לא קראת?
    תמ 02/2017/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 2.
    בהצלחה - תותח (ל"ת)
    יהודה 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אחד המוכשרים! בהצלחה!! (ל"ת)
    טל 02/2017/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור