יח"צ

המקבץ: יוצאים לעצמאות, חילופי דוברים ותקציבים חדשים

המשרד החדש של אייל טל, מחלקת הדיגיטל של קרמר-דוידוביץ', חילופי הדוברות בתיאטרון החאן, השליחות לסינגפור, והתקציבים של דדי בן מנחם, דנה כחלון וניר הירשמן
כתבי אייס |  1
*** יועץ התקשורת אייל טל פתח משרד יחסי ציבור חדש בשם מנטור תקשורת. בתפקידו האחרון היה טל מנהל מחלקת שוק ההון במשרד רונן צור תקשורת. המשרד החדש יטפל בייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים ויחסי ציבור שוטפים ללקוחות בעיקר בתחומי שוק ההון, מסחרי, משפט, הייטק ונדל"ן. 
לטל ניסיון ארוך בתחום התקשורת. הוא היה עיתונאי במשך 12 שנה, מהן 9 שנים ככתב לענייני משפט ומשטרה במעריב, ו-12 שנים בתפקידי ניהול בכירים במשרדי יחסי ציבור. בין הלקוחות בהם טיפל במהלך השנים, היו חברת חשמל, חברה לישראל, דלק, דן אנד ברדסטריט ישראל, חברת הדירוג מידרוג, ההסתדרות הלאומית ועוד.
אייל טל מסר: "אני שמח ומודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי ללמוד מטובי היועצים האסטרטגיים בענף ולתרום מניסיוני למהלכים מרכזיים שהשפיעו על סדר היום הציבורי. אך כעת הגיעה השעה לצאת לדרך עצמאית ולהשתמש בכל הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים, לטובת לקוחות משרדי החדש".
*** שינויים בכיסא דוברת תיאטרון החאן. אורית הראל מונתה למנהלת יחסי הציבור והדוברות של התיאטרון במקומה של דנה סוחולוצקי, שעוזבת לאחר 4.5 שנים לטובת תפקיד מנהלת השיווק של האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל. במייל ששלחה, כתבה סוחולוצקי: "השנים האחרונות היו עבורי לא פחות מכיף גדול, ואני מודה על הזכות שהייתה לי".
הראל חותמת 12 שנים בערוץ הכנסת, שם שימשה בתפקידה האחרון דוברת הערוץ ואחראית הניו-מדיה, וכן ערכה מגוון מתכניות הערוץ. בסוף החודש אמור ערוץ הכנסת לעבור לחסותו של ערוץ 20, לאחר שמאז הקמתו ב-2004 הופעל על ידי חברת החדשות של ערוץ 2.
מנכ"ל תיאטרון החאן, דני וייס: "אני שמח לקבל בברכה את אורית הראל למשפחת תיאטרון החאן, ואין לי ספק כי ניסיונה המקצועי ויכולותיה האישיות יאפשרו לה למלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מודה לדנה סוחולוצקי על עבודתה המקצועית המעולה אשר היוותה נדבך חשוב מאין כמותו בשנים האחרונות בחאן, ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
*** מיכל דגן, דוברת בתי הדין לעבודה, עוזבת את תפקידה לטובת שליחות בשירות המדינה לצד בעלה בסינגפור. במייל ששלחה בתפוצה נרחבת, כתבה דגן: "תקופת עבודתי בבתי הדין לעבודה תזכר תמיד בשבילי כתקופה טובה, מעשירה ומלמדת. אהבתי לעבוד עמכם, ואהבתי לעשות את תפקידי. עצוב לי מאוד להגיד להתראות".
עד לבחירתה של מחליפה, דוברות בתי המשפט תעמוד לראשותם של העיתונאים.

*** דדי בן מנחם תקשורת ינהל את מערך יחסי הציבור והתקשורת האסטרטגית של 'בסרגליק את שחיבר ושות'. מדובר על משרד עורכי דין שהוקם בשנת 2011 ומנוהל בידי עו"ד אייל בסרגליק (38) ועו"ד כרמית שחיבר (32), ועוסק בתחומים הפליליים, המשמעתי והצבאי, האזרחי והנדל"ן. בסרגליק את שחיבר ושות' דורג כמוביל במדד BDI 2017 בתחומי הצווארון הלבן ובתחום המיסוי הפלילי, וכמוביל-מוערך בתחום הפלילי בדירוג DUNS 100, דאן אנד ברדסטריט. 
משרדו של בן מנחם הוקם בשנת 2013 ומתמחה ביעוץ תקשורתי אסטרטגי ויחסי ציבור, קשרי ממשל, שיתופי פעולה עסקיים וקשרי משקיעים עבור לקוחות מעולמות ההון סיכון, בנקאות, טכנולוגיה, הייטק, תקשורת,  קמעונאות, משפט ועוד. 
*** משרד יחסי הציבור דנה כחלון תקשורת קיבל מספר תקציבים חדשים, בהם רשת האופנה RAZILI בעלת 12 סניפים, ומותג התכשיטים הבינ"ל Trollbeads. למחלקת הדיגיטל של המשרד הצטרף תקציב קבוצת מתחמי הקניות G גזית גלוב.
משרדה של דנה כחלון כהן מתמחה בייעוץ אסטרטגי בתחומי התקשורת והדיגיטל. עם לקוחותיה נמנים בין היתר רשת האופנה GALITA, חברת רוגובין, רשת ההנעלה קליגולה, יקב בן חיים ועוד.
*** משרד ניר הירשמן תקשורת החל לייצג את איגוד הלקרוס הישראלי. לקרוס (Lacrosse) הוא ספורט קבוצתי במסגרתו נדרשים השחקנים להשתמש במקל ייחודי שבקצהו רשת בכדי להתמסר בכדור גומי קשיח אותו יש לקלוע לשער היריב. מדובר על ספורט שהוא שילוב של כדורגל, כדורסל והוקי. איגוד הלקרוס הישראלי הוא ארגון ללא כוונת רווח המשמש כגוף המנהל של ענף הלקרוס  בישראל.
בין לקוחות המשרד של הירשמן אפשר למנות את הסדנא לידע ציבורי, התנועה לזכויות דיגיטליות, המרכז האקדמי שלם, איגוד הביטקוין הישראלי, אתר 'כל זכות', התאחדות יועצי המשכנתאות ולובי 99.
*** המשרד לייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור קרמר-דוידוביץ' פתח את Digital SKY, מחלקת שיווק דיגיטלי בראשה יעמוד יאיר קורן, מרצה במספר מוסדות אקדמיים שבעבר היה מנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס. המחלקה מתמחה בניהול קמפיינים שיווקיים במדיה הדיגיטלית תוך התאמת הכלים והפלטפורמות הרלוונטיים לקהלי היעד וביצוע אופטימיזציה שוטפת באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים. הצוות כולל בין היתר את ד"ר משה יונתני, חוקר ומרצה בתחום של שווקים דיגיטליים, ואת אור סגלוביץ' בעל ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי כ-8 שנים.
על לקוחותיה של המחלקה נמנים חברת הנדל"ן אביב בעיר, היחידה ללימודי המשך בעזריאלי, המכללה האקדמית בירושלים, מותג LAKEN, היחידה ללימודי המשך בטכניון חברת הקוסמטיקה Seniorita, ג'וינט ישראל ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל טל תותח!
    אורן 07/2017/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבחור הוא זן נדיר.
    סגור