יח"צ

כך העירייה מתמודדת עם ביקורת - או שמדובר במהלך טיזרי?

נראה כי העירייה נכנסת ממש בשעה זו למשבר תקשורתי סביב התנהלותה בסושייאל שלה כשהחליטה למנוע מהגולשים להגיב על הוול שלה. מאידך, גולשים מעריכים כי מדובר במהלך סושייאל שייחשף הערב
אלכסנדר כץ | 
רון חולדאי (צילום ארז חרוד - עושים צילום)
עיריית תל אביב החליטה לשנות את ההתנהלות בדף הפייסבוק שלה, ולמנוע מגולשים לפרסם תגובות על הוול שלה. הסיבה: "הורדת המורל העירוני". ואולם, גולשים רבים העלו את הסברה כי מדובר בטיזר לקמפיין כלשהו ברשת שהיא מתכננת לבצע הלילה. 
בהודעה שפרסמה לפני פחות משעה, נכתב: "לאור ריבוי התלונות וניצול הדף ל'הוצאת קיטור' וכדי לשמור על המורל העירוני, מהיום לא יהיה ניתן להגיב יותר על פוסטים בעמוד הפייסבוק העירוני. ניתן לשלוח הודעות בפרטי ואנו נשקול את פרסומן".  

 

הרשת מתחילה לגעוש סביב הנושא הזה, ונראה כי העירייה נמצאת על סף משבר תקשורתי וביקורת ציבורית קשה בסוגיית שקיפות. גורם בשוק התקשורת אומר לאייס: "יהיה בלאגן שלם. אחד המשברים התקשורתיים הכי גדולים שיהיו להם. עוד ידברו על זה הרבה, לא עושים דבר כזה".
בשעות אלה עוד אפשר להגיב לפוסט, והוא סוער. בין היתר כתב העיתונאי האקטיביסט תומר אביטל: "אתם מטורפים! יותר ויותר נבחרי ציבור מתחייבים לאפשר ביקורת ואתם צועדים אחורה? זה צעד לעידוד המורל בדיקטטורה. הקיטור ישתחרר בדרכים פחות נעימות. קורא לכולם לחסום את הדף מחר אם זה אשכרה קורה. כמו כן אני ועו"ד יונתן קלינגר נשקול לתבוע אתכן".
העיתונאי עידו קינן הוסיף, גולשים שירצו להמשיך ולכתוב בדף הפייסבוק של עיריית תל אביב, יצטרכו לקחת חסות על מירוץ לילה כלשהו". יעל גולן, לשעבר סגנית עורך ynet, כתבה: "אנחנו כאן בשבילכם! אבל רק אם יש לכם משהו טוב להגיד. אחרת אתם סתם נתינים שמפריעים לשלטון. מקווה שתשקלו מחדש את הצעד האנטי-דמוקרטי הזה".
ואולם, ייתכן שמדובר בכלל במהלך שהעירייה עושה ברשת החברתית, ולא בהשתקת הגולשים. מאידך, האם מהלך כזה שווה את כל הביקורת הציבורית הקשה שהיא סופגת בשעה האחרונה?
מעיריית תל אביב טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה