יח"צ

הפייק-טוויטר של מרים נאור - קמפיין נגד האקטיביזם של בג"צ

לפני שנה וחצי השיקה תנועת 'דרך חיים' באמצעות משרד היח"צ תקשורת נכונה קמפיין נגד התנהלות בג"צ. עם פרישת נשיאת העליון, אף הוצב פסל זהב בדמותה בסמוך לעליון
אלכסנדר כץ |  6
מרים נאור (צילום נועם מושקוביץ)
תנועת דרך חיים חשפה הבוקר (יום ד'') כי חשבון הטוויטר המזויף FAKE NAOR של נשיאת בית המשפט העליון בדימוס מרים נאור, הוא חלק מקמפיין נגד האקטיזם של בג"צ. לפני כשנה וחצי יצאה התנועה בקמפיין כנגד נגד התנהלות בית המשפט בכל הנוגע לביטול חוקים, והוקם חשבון טוויטר שאחריו עוקבים כעת כ-2,820 איש. 
"עזבו את כחלון הפנו את החיצים אלי", "משמרות בתי המשפט מעלים כוננות", "צווי בניים למזג האוויר" והמשפט "בני עמי בחרו לעתור" (פרפרזה לדברי הנשיא ראובן ריבלין "בני עמי בחרו בטרור"), סקרים שונים - בניהם האם לזמן את הנשיא דונלד טראמפ לדיון בעניינו בבית המשפט - הם חלק מציוצי סאטירה רבים נוספים אשר החשבון מצייץ, ציוצי החשבון זכו למאות לייקים ושיתופים ולתהודה ברשת.
היום נחשף גם כי מי שניהל את החשבון הוא משרד יחסי הציבור תקשורת נכונה של ערן שורץ אותו שכרה התנועה ללוות את הקמפיין. קמפיין התנועה ששיאו היה מחאת פסל הזהב בדמותה של נשיאת העליון נאור שהוצב בסיום כהונתה בסמוך לבית המשפט העליון, קיבל חשיפה תקשורתית רחבה.
 
במקביל לקמפיין, קידמה דרך חיים את חוק המשילות שהונח על שולחנה של הכנסת בחתימתם של 16 ח"כים מסיעות הקואליציה. החוק המבוסס על "המודל הבריטי" נוסח בידי יו"ר התא המשפטי של התנועה עו"ד אורי צפורי. החוק עלה השבוע לדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה, וזוכה לתמיכה של מספר שרים. לאחרונה התבטא השר יריב לוין כי החוק מביא את הפתרון הנכון לבעיית בג"צ.
אורי קרשנבום מהנהלת תנועת דרך חיים מסר כי "פסילת חוקים, כבוד למשפחות מחבלים ומשפטיזציה בכל מה שזז - המציאות עולה על כל סאטירה, שמחנו לראות את האהדה הרבה בכל שדרות הציבור, בינהם הרבה עיתונאים ופוליטיקאים. זאת חלק מתרומתנו הצנועה במאבק כנגד האקטיביזים השיפוטי. לחיים לחיים".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל הכבוד למדו לעבוד בעידן הדיגיטלי
    מיכל אדר 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבר זמן ההודעות לעיתונות והיום ההשפעה על דעת הקהל היא בניצול נכון של משאבי הרשת
    סגור
  • 5.
    מרים
    רוני 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפנית בכוח ממנה את עצמה על תושבי ישראל בושה וחרפה מי אתם בגץ שודדים
    סגור
  • 4.
    גמדים ענקים בשם עצמם
    אלי 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא פייק ניוז. זה פייק מציאות. מי הגמדים האלה? מה הם יודעים למכור חוץ מלאומנות חלולה שיש לה ביקוש מתגבר בימינו? מה הם באמת שווים ולא רק ביח"צ עצמי? בטוח שעם זה הם הולכים למכור מרכולתם ללקוח הבא....
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן לדון מחדש במשמעות חופש הביזוי (ל"ת)
    ברציניות 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חחח.. כל הכבוד... (ל"ת)
    ישראל 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה הפייק ניוז...תתביישו
    ברוריה 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשיג תוצאות בצורה כזו בזויה. מה אתם חושבים שאנחנו עם טיפש? למה לא להגיע לתוצאות בדרך הישר....רואים שאתם לא מאמינים באלוהים...הוא יעניש אתכם
    סגור