יח"צ

שינוי במערך היח"צ של מפעל לנדוור: קמחזי קיבלה את התקציב

פרסום ראשון: לצד בתי הקפה שמטופלים על ידי דני לוי תקשורת, המפעל, מותג הקפה ועוד טופלו עד כה על ידי גיל עד. כעת אושרת קמחזי זכתה בתקציב
אלכסנדר כץ | 
חברת קפה לנדוור (צילום לוגו)
חברת קפה לנדוור מעבירה את תקציב יחסי הציבור שלה לקמחזי תקשורת - כך נודע לאייס. תקציב זה כולל את רשת חנויות מוצרי הקפה שלה בה היא משווקת מכונות קפה ומוצרים, כמו גם מותג הקפה לנדוור.
בתקציב טיפל עד כה משרד גיל עד תקשורת. כעת היח"צ החדש יטפל גם בהתרחבות החברה ובפתיחתן של 10 חנויות חדשות, פיתוח של קו מוצרים חדש וחגיגות 100 השנה לחברה. יש לציין כי לצד זה, ברשת בתי הקפה לנדוור ימשיך לטפל משרד דני לוי תקשורת, כפי שעשה בשנים האחרונות. 
משרד קמחזי תקשורת הוקם על ידי אושרת קמחזי ב-2014 ומספק שירותי דוברות, אסטרטגיה, יחסי ציבור וניהול משברים. באותה שנה קמחזי מונתה ליועצת האסטרטגית של איש העסקים אדוארדו אלשטיין, בעלי קבוצת IDB. בעבר שימשה במשך 7 שנים כסמנכ"לית של משרד יח"צ גדול. בין לקוחותיה כעת אפשר למצוא את מגדל חברה לביטוח, התאחדות התעשיינים, משפחת דיין, BYD מקבוצת שלמה סיקס, ועד בנק לאומי, טרגט מרקט וא.דורי.
קמחזי אישרה את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה