יח"צ

מסתמן בכחול לבן: לי-אור אבנון דוברת, הוד בצר ינהל קמפיין?

ההתקשרות עם בן חורין אלכסנדרוביץ' לא חודשה לאחר הבחירות האחרונות. כעת עלה שמו של בצר, ראש מטה גנץ, כמנהל הקמפיין. אבנון עובדת במשרדו של רונן משה, אולם נראה שהוא לא יהיה מעורב בקמפיין
אלכסנדר כץ |  9
בני גנץ בסרט של בן שני ב'עובדה' (צילום מסך: קשת 12)
אחרי שגרפה 35 מנדטים אבל לא קיבלה את האפשרות לנסות להקים ממשלה, מפלגת כחול לבן נמצאת כעת בשלב גיבוש צוות הקמפיין שלה לקראת הבחירות השניות השנה לכנסת. לי-אור אבנון צפויה לשמש הדוברת של קמפיין כחול לבן, ולאייס נודע עוד כי כי שמו של הוד בצר עלה כמועמד למנהל הקמפיין. 
בצר היה ראש המטה של בני גנץ במהלך הקמפיין המוקדם יותר השנה, וההכרות שלהם הולכת אחורה לתקופת הצבא, אז שימש כמנהל הלשכה של גנץ בתקופתו כרמטכ"ל. אבנון הייתה בעבר  דוברת מפלגת העבודה, בעלת 13 שנה ניסיון בדוברות וייעץ תקשורתי. היא כבר הוצגה לח"כים של כחול לבן.
אבנוןהיא מנכ"לית משרדו של רונן משה, אולם משה עצמו לא צפוי לקחת חלק בקמפיין. כזכור, משה צפוי לעמוד לדין בפרשת ישראל ביתנו בעבירות של מתן שוחד והלבנת הון.
כחול לבן נפרדת למעשה ממשרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין אלכסנדרוביץ' שהוביל את הקמפיין שלה בבחירות הקודמות לפני מספר חודשים. הקשר בן בעלי המשרד איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' לגנץ החל עוד לפני החיבור עם יש עתיד, והשניים ליוו את חוסן לישראל במהלך הקמתה. לאחר ההחלטה על ריצה משותפת עם מפלגתו של יאיר לפיד, וכשראו כי הקמפיין לא מתרומם, הוחלט שלפיד – בעל הניסיון התקשורתי – יוביל את הקמפיין. לפיד גם החליט על קמפיין פוזיטיבי יחסית, למרות שגנץ סבל מקמפיין קשה נגדו.
הקמפיין של כחול לבן ספג ביקורת על הרכות שלו, כאשר אפילו אחד משותפיו - רונן צור, שניסה להוביל מהלך אגרסיבי הרבה יותר שנבלם, ביקר את הקמפיין במספר הזדמנויות אחרי הבחירות. צור אף ביקר את הקמפיין לו הוא עצמו היה שותף, והודיע כי לא ימשיך עם כחול לבן במערכת הבחירות החדשה.
איתי בן חורין מסר לאייס: "הצוות שליווה את כחול לבן להישג יוצא הדופן, 35 מנדטים, כפי שלא היה משמאל לליכוד מזה 37 שנים, השתנה כל אחד מסיבותיו העסקיות. כבר לפני 3 חודשים חזרנו בשמחה ללקוחותינו הרבים והאהובים".
את תגובתו של הוד בצר לא ניתן היה להשיג משום שהוא שוהה בימים אלו בחו"ל. גורמים בכחול לבן הבהירו כי המינויים הללו טרם נסגרו סופית. 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    התעוררות
    אח 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כבר תתעוררו ותוקיעו את מה שהביבי מעולל לנו, כעת זה קיצוצים לאורך ולרוחב בתקציב, סדר עדיפות ניתן לחרדים ולהסכמי קואליציה
    סגור
  • 6.
    שותפות גורל.
    חיימון 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה משנה...מי ומה ייחצ"ן,או יוביל את מסע הבחירות,של שחור לבן. אם הדג מסריח מהראש,ומעורב בשחיתות ופלילים,אבל מאותרגים...על ידיי שומריי החוק והמשפט,הציבור עיניו בראשו,להבין מי ומה היא....מפלגת שחור לבן,שהוכיחה מאז הופעתה בשוק,כשלונות והליכה מדחי אל דחי,עם איחוד פנימי שיקרי,עם מלחמות גנרליםעל הנהגת המפלגה,עם מלחמות והתנצחויות בפרהסייה,ובכך חשפו את ערוותםואת נטייתם השמאלית הקיצונית. ולכן שום רוח חיים,מכל סוג שהו,לא תוכל להעיר את הגולם משנתו וריבצו.
    סגור
  • 5.
    אחרי ששני היועצים הכי טובים בישראל ייצגו אותם, מכאן...
    דודי מהרצליה 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה להם את הקמפיין הכי גרוע שיש מהייסוד. אסטרטגיה גרועה של שתיית אספרסו בדרום תל אביב במקום לבנות אוהל בשדרות ולהצטלם עם הטילים ותושבי הדרום. בדיחה.
    סגור
  • 4.
    גנץ
    ריקי 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גנץ אתה בחייים שלך לא תיהייה ראש ממשלה אין לך את זה
    סגור
  • ליצן
    ענת 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שיש או שאין... ולך אין במיל אתה יבש וצחיח כמו מדבר... רק בחלום הליל תצליח .... חחח ליצן מצוי....??
    סגור
  • 3.
    לי-אור אבנון היא הדוברת הכי טובה שיש!!! (ל"ת)
    רועי 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 2.
    ליאיר לפיד
    שרה מהקריות 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם תמיד מבקרים את נתניהו מה בדיוק יש לכם להציע אין לכם רזומה של מנהיגות של מדיניות ל פולטקאים אתם לא משחנאים אתם לא משדרים אמינות רק ל ל כ ל ך ולרכל לא עובד כבר גם עים תחרשו את האדמה לא עובר לא מוצלחים לןזרים
    סגור
  • לליכוד יש
    אני 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לליכוד יש רזומה,כולם מכירים אותו ולא דוקא לטובה.מה גם שהזמנין והבעיות העומדות בפני ישראל דורשים התחדשות,פתרונות שלא היו לליכוד,.בקיצור הליכוד מתקרב כל כך לזמן עבר שכמעט הגענו במסע בזמן איתו,לתקופת שלמה המלך ודוד המלך
    סגור
  • 1.
    הלוואי שאיתי יריץ שוב את גנץ - רק ביבי!! (ל"ת)
    אורן 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור