יח"צ

אורנשטיין חושן תקשורת זכו בתקציב היח"צ של מרכז המו"פ של ענקית התוכנה הגרמנית SAP

משרדם של איתמר חושן והדן אורנשטיין יטפל במערך הדוברות והיח"צ של מרכז המו"פ חברת התוכנה, לה מרכזים בכ-130 מדינות בעולם והיא נסחרת בבורסה בניו יורק ובפרנקפורט. את שנת 2019 סגרה SAP עם הכנסות של כמעט 30 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
איתמר חושן והדן אורנשטיין (צילום דן מילר)
מרכז המו"פ בישראל של ענקית התוכנה הגרמנית SAP, מהמובילות בעולם, בחרה במשרדם של איתמר חושן והדן אורנשטיין על מנת שיטפל במערך הדוברות והיח"צ שלה בישראל, שממוקד בחדשנות ופיתוח טכנולוגי אסטרטגי.
סאפ (SAP) היא חברת תוכנה גרמנית מהמובילות בעולם, לה מרכזים בכ-130 מדינות בעולם והיא נסחרת בבורסה בניו יורק ובפרנקפורט. את שנת 2019 סגרה החברה עם הכנסות של כמעט 30 מיליארד דולר. הטכנולוגיה המפותחת על ידי SAP משרתת כ-125 מיליון משתמשים בכ-440,000 חברות, ביותר מ-180 מדינות בעולם. לקוחות החברה, המונים בין היתר את תאגידי הענק Nestle ,HP ,Coca-Cola ועוד. כ-77% מהכנסות מעסקאות המבוצעות כיום בעולם, עוברות דרך מערכות של SAP. מטרת החברה היא לספק פתרונות טכנולוגים, מבוססי ענן, למידת מכונה (machine learning), אינטרנט של הדברים (IOT) ועוד, שיהפכו את הלקוחות שלהם לתאגידים 'חכמים' ויעילים.
SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. מרכז המו"פ של SAP בישראל משמש כאחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגיים המרכזיים של החברה בעולם.  
החברה החלה את פעילותה בישראל עם רכישת חברת "אופק" בשנת 1998, ומעסיק כיום כ-800 עובדים ברעננה ובת"א. מאז הקמת מרכז הפיתוח, SAP רכשה כ-10 סטרטאפים ישראליים נוספים לאורך השנים, ביניהם גם Top Tier של שי אגסי ואביו, וחברת גיגיה בשנת 2017. המרכז , שבראשותו עומדת המנכ״לית אורנה קליינמן ב-7 השנים האחרונות, אחראי על פיתוח כמה ממוצרי הליבה של החברה, ביניהם פיתוח פלטפורמת הענן של החברה, ניהול זהויות משתמש ועוד. בהנהגת קליינמן, המרכז מוביל מגוון פעילויות חדשנות באקוסיסטם המקומי ובקרב תעשיית הסטארטאפים בישראל כולל פעילות השקעות, שיתופי פעולה אסטרטגיים ועוד. כך לדוגמא, הובילה קליינמן את הקמתה של תוכנית החדשנות SAP.iO Foundry TLV בישראל, זאת כחלק מפעילות זרוע ההשקעות של החברה.
אורנשטיין חושן – OH! מתמחים בייעוץ תקשורת אסטרטגי וניהול מערך יחסי ציבור ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות והאנרגיה והמשפט. בין לקוחותיהם כיום ניתן למצוא את חברת תדיראן, וריזון מדיה, קבוצת טדי שגיא וחברות הקבוצה, בהן מתחם העבודה המשותף LABS, חברת "לים" דיוטי פרי, חברת הסייבר KAPE הנסחרת בבורסה בלונדון ועוד. בנוסף, עובדת הפירמה עם חברת האנרגיה אדלטק; קבוצת טלכלל, פלטפורמות המתנות BUYME, מרכז החדשנות Highroad מילניום פודטק ועוד. כמו כן, מייצגת הפירמה שורה של משרדי עורכי דין מובילים בהם: פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA PIPER, מ.פירון ושות', פרל כהן צדק לצר ברץ, ליפא מאיר ושות', שביט בר און גלאון צין ויתקון ושות' ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי ? לא הבנתי
    אלדד 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא עבדו אצל רוני ?
    סגור