נדל"ן ותשתיות

דירה ב-700,000 שקל במתנה: זה הזוכה בהגרלה ששברה את הרשת

ברגע השיא של כנס המשקיעים 'עושים כסף מנדל"ן' של בית ההשקעות קבוצת בל, נערכה הגרלה בין 70,000 המשתתפים בפעילות "דירה במתנה!" הזוכה זיו באומס בן 21  עודכן בלייב בשיחת טלפון מול המשקיעים
מערכת ice | 
קפריסין (צילום שאטרסטוק)
ביום שישי, 8.3, יום האישה הבינלאומי, התקיים כנס המשקיעים 'עושים כסף מנדל"ן' של בית ההשקעות קבוצת בל, ברשותה של יזמית הנדל"ן שני בל. את הכנס הנחו עדן הראל ועודד מנשה והקהל כלל משקיעי נדל"ן, יזמים, אנשי עסקים ומכובדים בענף הנדל"ן והבנקאות.
בפאנל '4 אימהות' התארחו מיה דגן - שחקנית תיאטרון, קולנוע, בדרנית וזמרת, נטלי דדון - אושיית רשת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, גיטי וינר - מהאושיות המשפיעות ביותר במגזר החרדי ונעמה קסרי בעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה והזוכה המיתולוגית של תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות'. 4 נשים חזקות בשיחה מעוררת על עוצמה, השפעה ונשיות במאה ה21.
 
את ההרצאה המרכזית באירוע הקדישה בל לחשיפת האפשרויות של מעמד הביניים בישראל להגדלת ההון וצבירת נכסים לתא המשפחתי באמצעות נדל"ן מניב. בכנס נחשפו תוצאות הסקר שערכה קבוצת בל וניתח הפרופסור קמיל פוקס; התוצאות שופכות אור על מצוקת הדיור בישראל כשלפיהן ל- 59% מהאוכלוסייה הנבדקת בגילאי 31-40 אין כלל נכס למגורים וכי רק ל- 3%  מהאוכלוסייה בגילאי 41-50, יש גם נכס למגורים וגם נכס להשקעה.
ברגע השיא של הכנס נערכה הגרלה בין 70,000 המשתתפים בפעילות "דירה במתנה!" הזוכה זיו באומס בן 21 עודכן בלייב בשיחת טלפון מול המשקיעים. הקמפיין דירה בהגרלה מטרתו להנגיש את עולם השקעות הנדל"ן לציבור הרחב בישראל, ולהביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים. המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 שקל ב-Bell Village, פרויקט הדגל של הקבוצה בלרנקה, קפריסין - קומפלקס מפואר הכולל כ- 300 יחידות דיור, בריכה, חדר כושר, ספא, מסעדה ומועדון דיירים. תקציב הקמפיין שכלל פרסום ברשתות החברתיות, רדיו, וואצאפ, קמפיין דיגיטל ואושיות רשת עמד על 1.5 מיליון שקל.

צילום: אור גפן
שני בל: "עוברת עלינו תקופה מטלטלת ויש לה הרבה ביטויים מורכבים, גם כלכליים" אומרת בל "כולנו מבינים איך הכיס הפרטי שלנו מושפע ויושפע כתוצאה מהשלכות המלחמה, ויש כבר שיח מתקדם על מיתון. האזרח הישראלי חייב להיות בקיא באפשרויות שיש לו לייצר פתרונות פיננסיים ולהגדיל את ההון האישי, הרי אנחנו כבר יודעים שאין על מי לסמוך חוץ מעל עצמינו. אם באמצעות הגרלת דירה אני יכולה להוות גורם משמעותי בהפצת המסר החשוב הזה בקרב הציבור הישראלי – ניצחתי".

צילום: אור גפן
הגרלת 'דירה במתנה' נערכה במופע מרשים בלייב: לתוך בלון ענק הוכנסו שמות עשרות אלפי המשתתפים על שטרות מתעופפים של כסף ועודד מנשה נכנס לכדור וכשעיניו מכוסות,  בחר את השטר ועליו שם הזוכה המאושר. ההגרלה הועברה בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה