נדל"ן ותשתיות

ב-4.5 מיליון שקל: ירדן ג'רבי חושפת את הדירה החדשה

באינסטגרם שלה היא כתבה: "בית חדש. ככה בהכי אותנטי אחרי כל הארגזים, חוסר השינה והעייפות. הלוואי והבית הזה יביא איתו ברכה, אור, הצלחה, וישמור על הזוגיות המדהימה שלי איתך אהובתי עדי". והראתה לראשונה איך נראה הבית החדש מבפנים
מערכת ice |  4
ירדן ג'רבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה, shutterstock)
רק לפני חודשיים, ירדן ג'רבי התפנקה בגדול. הג'ודאית וכוכבת הישרדות VIP לשעבר, נטשה את עולם הספורט לפני כ-4 שנים ומאז המדליסטית האולימפית בת ה-34 התגוררה כשלוש שנים בפורטוגל, אבל היא חזרה ארצה וכעת נכנסת לדירתה החדשה.
ג'רבי כזכור סגרה עסקת נדל"ן, כאשר רכשה לעצמה דירה בפרויקט המגדלים היוקרתי בתל אביב, גינדי TLV. עבור נכס של שלושה חדרים, בגודל של כ-75 מטרים עם מרפסת וחניה פרטית, היא תשלם כ-4.5 מיליון שקלים בסך הכל. היא תמלא את הדירה בבת הזוג עדי אמבר, שתעבור ביחד איתה לבית המפואר, שם הן צפויות לנהל את הזוגיות שלהן ולהתקדם הלאה בזוגיות.
 
באינסטגרם שלה היא כתבה: "בית חדש. ככה בהכי אותנטי אחרי כל הארגזים, חוסר השינה והעייפות. הלוואי והבית הזה יביא איתו ברכה, אור, הצלחה, וישמור על הזוגיות המדהימה שלי איתך אהובתי עדי".
היא גם כתבה: "תודה מכל הלב לכל אנשי המקצוע המדהימים שליוו אותנו בתקופה הזאת, כל ההמלצות בhighlight. באותה נשימה, כמה זה בסיסי להיות בבית. הלוואי שיגיע כבר הרגע וכל החטופות והחטופים שלנו יחזרו הביתה!".
 
ג'רבי כזכור קטפה את מדלייית הארד במשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו ב-2016, אך ב-2017 פרשה מג'ודו והצטרפה אל צוות המנחים של "נינג'ה ישראל" בקשת 12 וכן הפכה גם לפרזנטורית מבוקשת של לא מעט מותגים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה בכתה אחרי הישרדות ורצתה לעזוב את הארץ...
    כמה 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתזכה לחזור למוטב ולא לחיות על אשליות
    סגור
  • 3.
    ירדן ג'רבי
    אהובה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה את מדהימה
    סגור
  • 2.
    מזל טוב בריאות נחת והצלחה בהמשך (ל"ת)
    אני 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קופסת גפרורים ב4.5 מיליון שקלים
    חח 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בגלל פראיירים כמוה מחירי הדיור ימשיכו לעלות לנצח
    סגור