נדל"ן ותשתיות

רב בריח חוגגת: עסקאות עם חברות ענק ב-85 מיליון שקל

קבוצת רב בריח מודיעה על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים בהיקף של כ-85 מיליון שקל. הקבוצה תספק מוצרי בנייה של החברה לכ-5,200 יחידות דיור 
מערכת ice |  1
קבוצת רב בריח (צילום אייל טואג)
קבוצת רב בריח חתמה רק בחודשים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-5,200 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של עד 85 מיליון שקל.  
קבוצת רב בריח תספק בפרויקטים אלו מוצרים מהמגוון הגדול שלה כגון: דלתות כניסה חכמות, דלתות פנים, דלתות אש ומחסנים, מוצרים לממ"ד, מעקות זכוכית ומסתורי כביסה, שוטי אשפה ושערי חנייה ועוד מוצרים לבניין השלד.  
בין החברות והפרויקטים עימם התקשרה רב בריח באספקת מוצריה, ניתן למנות את הפרויקטים הבאים: עץ השקד עם אלעד דוניץ בראשל"צ. אורון נדל"ן באור יהודה, עמרם אברהם בנתניה ואשדוד, גשם אחזקות, קבוצת נחמיאס בר ים באשדוד, וגדרה. דניה סיבוס עם גינדי אחזקות בכרמי הנדיב, דניה סיבוס עם אזורים בפרויקט מומנט בת ים ועוד המון.
כמו כן, תספק רב בריח מוצרים מקטגוריית היוקרה שלה עבור פרויקטים בוטיק יוקרתיים, ביניהם: פרויקטים של חברת אשטרום נכסים ואשדר בירושלים ותל אביב, תדהר ויצמן תל אביב וכן פרויקטים של חברת ישראל קנדה וצמח המרמן, בריגה נתניה. אשטרום ואזורים-מגדלי עלית בר"ג, קבוצת נחמיאס/ בר ים ברמת השרון ושדה דוב, אביסרור ברמת השרון, אלקטרה ואשטרום בכיכר המדינה שלום את נתן בתל אביב והרצליה ועוד. 
אלי שמיני, סמנכ"ל חטיבות הקבלנים בקבוצת רב בריח ציין: "למרות המלחמה החל מחודש דצמבר, רב-בריח חתמה על חוזים לאספקת מוצרי הקבוצה לאלפי יחידות דיור בכל הארץ. מגזר הבנייה למגורים הוא הקטר שמניע את ענף הנדל"ן בישראל והינו אסטרטגי לרב בריח. נמשיך להעמיק את אחיזתנו במגזר המגורים לצד פעילות ענפה בתחומי הבנייה המוסדית והפרטית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מוזמנת אל תאמינו
    אחד שיודע 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותנים כאן רשימה של פרוייקטים שנסגרו ב2023 על מנת להראות נפח פעילות בזמן שהתוצאות העסקיות בדוחות מלמדים שפשוט עושים מניפולציה בנתונים. לא להאמין זאת לא עיתונות וחבל שלא חוקרים עד הסוף את הנתונים
    סגור