נדל"ן ותשתיות

ראול סרוגו: "אם הממשלה לא תתעשת כל המשק ירגיש את כובד המשקל"

על רקע נתוני אגף הכלכלנית הראשית בענף הנדל"ן, פרסם ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ את תגובתו בנושא. ראול סרוגו: "אם הממשלה לא תתעשת ותפעל מיד לטפל במשבר בענף הבנייה ומשבר התשתיות שאספקת הדירות תלוי גם בהן, כל המשק ירגיש את כובד משקלו מאוד"

מערכת ice |  1
ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ (צילום יחצ, pixabay)
על רקע פרסום נתוני אגף הכלכלנית הראשית בענף הנדל"ן, אשר הצביעו על המשך ההתאוששות במספר העסקאות לאחר צניחה משמעותית בחודשיים הראשונים למלחמה, היום (חמישי) מתפרסמת תגובת  ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ.
"סקירת הכלכלנית הראשית בענף הנדל"ן  לחודש מרץ מסמנת את המשך מגמת העלייה בביקוש לדירות במשק. בולט במיוחד הנתון המצביע על זינוק במכירת דירות חדשות שצריך להוסיף עוד אור אדום לסדרת האורות האדומים שכבר נדלקו בשוק הדיור בחודשים האחרונים", כך ציין סרוגו בפתח דבריו.
לצד זאת, הדגיש נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, כי פקעה סבלנותם של רוכשי הדירות בישראל ואלו החלו לפעול במספר דרכים שונות בכדי לקדם את התהליך הארוך עד לקבלת המפתח לדירה הנחשקת. 
"אנחנו רואים שזמן 'ההמתנה על הגדר' של רוכשי הדירות הסתיים. הביקוש לדירות 'מרים את הראש' על רקע הקיטון בהתחלות הבניה והרוכשים כבר מבינים את משמעות המשבר בענף שלנו, שמוביל המחסור בעובדים". 
מלבד זאת, הדגיש סרוגו: "אל תחשבו לרגע שההשפעה של המצב הזה תגיע רק אל רוכשי הדירות. אם הממשלה לא תתעשת ותפעל מיד לטפל במשבר בענף הבנייה ומשבר התשתיות שאספקת הדירות תלוי גם בהן, כל המשק ירגיש את כובד משקלו מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראול? עוד יצוא ארגנטינאי?
    מסביר פנים 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר טוב לא יצא מארגנטינה לישראל.
    סגור