נדל"ן ותשתיות

המאבק של ביג על מודיעין: הגישה תביעה נגד ישפרו

חברת הנדל"ן והמרכזים המסחריים ביג הגישה תביעה בעקבות עסקת הענק שהיתה אמורה להתממש מול ישפרו במודיעין, ביג מייחסת לישפרו הפרת הסכם המכר עימה
שירה יום טוב | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
חברת הנדל"ן "ביג" שעומדת מאחורי מתחמי קניות ענק הגישה אתמול (שני) תביעה לבית המשפט המחוזי בלוד, נגד בעלי ישפרו סנטר כידן דהרי וירון אדיב. בתביעה דורשת ביג את אכיפתו של הסכם המכר על הנכס אותו היא שוכרת במודיעין – מתחם ישפרו סנטר מודיעין. דהרי ואדיב הודיעו לביג בסוף החודש הקודם כי הסכם המכר בין הצדדים מבוטל בעקבות התנגדות רשות התחרות כלפיו.
תוכן התביעה מצד ביג כולל בקשות לקבלת צו מניעה זמני לדהרי ואדיב לממש העברת זכויות שימוש בנכס ישפרו מודיעין, וכן מבקשת ביג כי ימונה רואה חשבון מטעמה, שדרכו יעברו כל ההחלטות הנוגעות בנכס. עוד דורשים בביג כי הכנסות המתחם המסחרי מהשנה הנוכחית (2021) יופקדו בחשבון נאמנות, זאת מכיוון שהנכס היה עתיד לעבור לידי החברה במהלך השנה.
בביג טוענים הנתבעים כי דהרי ואדיב באמצעות שתי החברות שבשליטתם ישפרו ודי אן איי 2 הפרו באופן בוטה את ההתחייבות לחתימה על מסמכי הסכם המכר של הנכסים שכולל את המתחם המרכזי בעסקה – ישפרו סנטר, לצד נכסים נוספים שבבעלות החברה ומצויים בסמיכות למתחם.
בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי לפני שייקבעו הסעדים אותם דרשו ביג בתביעה, הנתבעיים יכולים להגיב לבקשות הנקובות בה עד ליום ראשון הקרוב. העסקה המדוברת שהיתה עתידה להיחתם היא רכישת הנכס הנדל"ני – מסחרי ישפרו סנטר מודיעין בידי ביג. הנכסים שעמדו במרכזה והיו אמורים לעבור לחזקת ביג הם 82% ממרכז קניות פתוח הידוע גם כ- "ישפרו סנטר מודיעין א" בשטח בנוי כולל של כ-27 אלף מ"ר. 100% ממרכז קניות פתוח הידוע כ"ישפרו סנטר - מבנה ב'" בשטח בנוי כולל של כ-6,500 מ"ר. 82% מחטיבת קרקע בשטח של כ- 6.16 דונם. כל זה עבור סכום של 425 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה