השוק

רשת 'ביג' מתרחבת למודיעין: רכשה את נכסיה של ישפרו ב-425 מיליון שקל

עסקת ענק של רשת הקניונים הפתוחים תעביר לה את מלוא זכויותיה של ישפרו בנכסיה בעיר מודיעין. 100 מיליון ש"ח מסך התמורה עבור הממכר ניתנו כהלוואה ומקדמה על חשבון העסקה
כפיר אדר | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
רשת ביג מתרחבת גם למודיעין בהשקעה בהיקף של 425 מיליון ש"ח אשר ישולמו לאחר התקיימות התנאי המתלה שלהלן וכנגד רישום שיעבודים לטובת החברה וכן קבלת אישורי מסים להעברת הזכויות. החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך על אישור דירקטוריון החברה בהתקשרות בעסקה לרכישת מלוא זכויותיה של ישפרו בנכסיה במודיעין.
הנכסים שיעברו לחזקת ביג הם 82% ממרכז קניות פתוח הידוע גם כ- "ישפרו סנטר מודיעין א" בשטח בנוי כולל של כ-27 אלף מ"ר. 100% ממרכז קניות פתוח הידוע כ"ישפרו סנטר - מבנה ב'" בשטח בנוי כולל של כ-6,500 מ"ר. 82% מחטיבת קרקע בשטח של כ- 6.16 דונם.
בביג מסרו: "יובהר כי ההתקשרות בעסקה המתוארת לעיל הינה התחייבות שניתנה לחברה על ידי צד ג' אשר, למיטב ידיעת החברה, התקשר עם חברה לנכסים ובנין בע"מ לשם רכישת מלוא הון של ישפרו (להלן: "רוכש ישפרו") כך שרק לאחר השלמת רכישת ישפרו על ידו, ככל שתושלם, תמכור ישפרו לחברה את הממכר בפרק זמן של עד 30 יום
מהשלמת העסקה כאמור".
בנוסף, 100 מיליון ש"ח מסך התמורה עבור הממכר ניתנו כהלוואה ומקדמה על חשבון העסקה כאמור וניתנה לרוכש ישפרו האפשרות להחזירה גם לאחר השלמת רכישת ישפרו ועד תום 12 חודשים מהיום. השלמת עסק הרכישה תהיה כפופה להתקיימות תנאי מתלה שהינו קבלת הסכמת הממונה על התחרות בהתאם לחוק התחרות הכלכלית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה