נדל"ן ותשתיות

טדי שגיא בעסקת ענק, דירות נוספות בשוק ומהפכה ברכבת

השבוע בנדל"ן: שקד מבהירה את השוק, רמי לוי מסתער על הנדל"ן, העיר שהפציצה והשאירה אבק לתל אביב, הסכומים שהמדינה גרפה ממסים, מהפכה ברכבת בחיפה, עסקת הענק של טדי שגיא והצעת החוק שאולי תביא לדירות נוספות בשוק
מערכת ice |  1
מחירי דירות (צילום פלאש 90/ גיל יערי, pexels)
שקד מבעירה את השוק: "הארץ רותחת, נשבור שיאי בנייה": שרת הפנים איילת שקד וגורמים משפיעים על שוק הנדל"ן לקחו חלק בכנס של אוניברסיטת בר אילן. שקד התייחסה למשבר בנדל"ן: "לממשלת אולמרט היה רעיון טיפשי של לשווק פחות דירות וראינו בבירור שזה לא עובד". ראול סרוגו: "יש לבנות את מדינת ישראל מחדש. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי מסתער על הנדל"ן: זה העסק החדש שלו: רמי לוי נכנס להשקעה חדשה וחתם על כתב התחייבות בין חברת הנדל"ן שבבעלותו לעיריית בית שמש על הקמת מתחם קולנוע, מסחר, מגורים ובילוי בכניסה לעיר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנדל"ן רותח: זו העיר שהפציצה והשאירה אבק לתל אביב: בעוד שבחודש אוקטובר נרכשו מעל 14 אלף דירות חדשות, ת"א הובילה את רכישות המשקיעים, אבל חיפה עמדה בראש המכירות מיד שנייה, כשב"ש זינקה הכי הרבה והובילה במכירות של קבלנים בשוק החופשי. כל הנתונים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
בעקבות הנהירה לנדל"ן: אלה הסכומים שגרפה המדינה ממסים: רשות המסים מפרסמת את נתוני הרווחים מקטגוריית עסקאות הנדל"ן, בשנה הכי חמה של השוק הזה בארץ. אלה הסכומים שהצטברו מעסקאות הנדל"ן השונות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה ברכבת: כך פרויקט הענק בחיפה יקצץ את הפקקים? הוועדה לתשתיות לאומיות (הוות"ל) הודיעה על אישור התוכנית, אשר במסגרתה תמונהר מסילת הרכבת לכל אורך רצועת החוף של חיפה, ההשקעה במהלך: 12 מיליארד שקל. ראש העיר עינת קליש רותם: "הישג היסטורי". לידיעה המלאה לחצו כאן.
טדי שגיא בעסקת ענק: מסתער על האי היוקרתי בארה"ב: המיליארדר הישראלי יקים ביחד עם שותפים פרויקט מגורים באי במיאמי ביץ' בהשקעה של 700 מיליון דולר. שגיא: "בלתי אפשרי למצוא משהו שהוא טוב יותר מפישר איילנד. אנחנו מתעניינים רק במיקומים הבולטים ביותר". לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירות נוספות בשוק: סוף עידן הפטור מארנונה לנכסים נטושים? האפשרות לגביית ארנונה כבר מהשנה השלישית במטרה לדרבן משקיעי נדל"ן לזרז את ההליך להכשרת הקרקע למגורים או תעסוקה, הצעת החוק של ח"כ מיכל שיר שאושרה תעבור לקריאה טרומית בכנסת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טדי שגיא ועיניים גדולות !!
    אחד מהעם 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמרה אומרת שעליה מטאורית עלולה להביא לנפילה עוד יותר גדולה - מאחר ואלה צרות של עשירים ( פישמן ,דנקנרים,לבייב וכד') גורמים לנזק לנו ולא לכיסם !
    סגור