נדל"ן ותשתיות

ליברמן בהערכה דרמטית: האם בשנה הקרובה יירדו מחירי הדיור?

האם אתם בדרך לרכוש דירה? לאור הזינוק החד בעליית מחירי הנדל"ן ופעולות הממשלה במטרה לעצור את עליית המחירים, שר האוצר ליברמן מעריך לראשונה בכהונתו מתי מחירי הדיור יירדו
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
שר האוצר ליברמן, התארח היום (רביעי) בכנס תאגידים של הרשות לניירות ערך, והתייחס לכלכלה הישראלית ולמשבר הדיור, ואמר לראשונה בכהונתו מתי להערכתו פעילות הממשלה תוביל לירידה במחירי הדיור.
לאחר צעדים של שר האוצר ליברמן, שר הבינוי והשיכון אלקין עם מחיר מטרה, ושרת הפנים איילת שקד בקיצורי בירוקרטיה ותמ"א 38, לראשונה בממשלה מעריכים מתי הפעולות יביאו להורדת מחירי הדיור: לא בשנה הקרובה, 2022, אלא רק ב-2023.
 
ליברמן התייחס בכנס התאגידים גם להייטק הישראלי, ולדבריו: "קטר הכלכלה הישראלית הוא ההייטק - ולכן חייבים לחזק את הענף הזה ולהשאיר את כל הערך של ההייטק במדינה. עם זאת, חסרות לנו ידיים עובדות באופן כללי. אנחנו מנסים לגבש תוכנית למשוך עובדים ממדינות אחרות להייטק הישראלי"
על תחום הפיננסים הוסיף: "אם יש תחום שמתפתח בקצב מסחרר, זה תחום הפיננסים - ויש הרבה שאלות פתוחות. מונתה ועדה שתבחן את מבנה הפיקוח הפיננסי בישראל מול המציאות המשתנה - ורשות ניירות ערך, שהוכיחה את עצמה כגוף מאוד יעיל, תיקח חלק ברפורמה החדשה".
מוקדם יותר, יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, פתחה בנאום את הכנס והתייחסה לנושא החם - שוק מטבעות הקריפטו ואסדרת המסחר בישראל: "נדרשת אסדרה הוליסטית לתחום הקריפטו, שתיתן מענה לכל ההיבטים הכרוכים בפעילות. המצב שבו עולם הנכסים הדיגיטאליים מוסדר ופועל באופן שמייצר סדקים רחבים, מעודד פשיעה כלכלית וחוסם פיתוח פעילות פיננסית ושימוש לגיטימי בכלים שהוא מקנה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה