נדל"ן ותשתיות

זו חברת הביטוח שמכרה נכס ביותר מ-100 מיליון שקל

חברת הבת של שלמה ביטוח התקשרה בהסכם מכר למלוא זכויותיה בנכס מקרקעין, כאשר סכום העתק ששולם יתקבל אצלה תוך מספר חודשים. לא תאמינו בכמה זינק שוויו מאז ספטמבר
מערכת ice | 
טובי שמלצר מכירת מגרש (צילום עוזי אלי עזרא לוי)
מכירת ענק של חברת ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ, שדיווחה כי חברת הבת שלה התקשרה היום  בהסכם מכר למכירת מלוא זכויותיה בנכס מקרקעין בישראל, בתמורה לסכום מרשים במיוחד של 103.5 מיליון שקל. עוד צוין בהודעה שפרסמה החברה באתר הבורסה, כי על פי הוראות הסכם המכר, צפוי התשלום להתקבל אצל שלמה ביטוח עד ליום 30 במאי 2022.
רק כדי לסבר את האוזן נספר, כי שווי הנכס בדו"חות הכספיים של שלמה ביטוח נכון ליום 30 בספטמבר 2021, עמד על סך של כ-55 מיליון שקל. הכרה ברווח כתוצאה מהעסקה תתבצע בהתאם לשערוך הנכס בדו"חות הכספיים של שלמה ביטוח ליום 31 בדצמבר 2021, כאשר יתרת הרווח, ככל שתושלם העסקה, תוכר בדוחותיה הכספיים של שלמה ביטוח ליום 31 במרס 2022, והכל - בהתאם לכללי חשבונאות מקובלים. עוד הוזכר כי המכירה בוצעה במסגרת ניהול תיק ההשקעות של שלמה ביטוח.  
 
 
שלמה ביטוח היא חברת בוטיק הפועלת בתחום הביטוח האלמנטרי ומצטיינת בזריזות, מתן פתרונות מהירים, יחס אישי ושירות מהשורה הראשונה ללקוחותיה ולסוכנים. כחברה שחרתה על דגלה להיות חברת סוכנים מובילה, מפנה שלמה ביטוח משאבים מרובים לפיתוח וקידום הסוכנים שלה, ואף הובילה לפריצות דרך רבות בתפישת סוכן הביטוח בישראל ומקומו בעולם הביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה