נדל"ן ותשתיות

נכס מניב: בכמה נמכר קניון הר חוצבים בירושלים?

ההערכה הראשונית דיברה על 60 מיליון שקל, אבל המחיר הסופי קפץ באופן משמעותי. מה שיעור התפוסה והאם כל העסקים יישארו תחת הבעלות החדשה?
מערכת ice |  2
הכניסה הדרומית לירושלים (צילום שיכון ובינוי SkyVideo)
שוק הנדל"ן ממשיך לרתוח ברחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט. ביטוי נוסף לכך התקבל עם מכירתו של המרכז המסחרי רחב ההיקף בהר חוצבים בעיר. הערכות ראשוניות של המרכז בן 4 הקומות דיברו על 60 מיליון שקל, אך כעת, עם השלמת העסקה, התגלה סכום הרכישה המרשים במיוחד – כ-90 מיליון שקל.
מי שהפכו לבעלי המתחם הם בעלי רשת "זול ובגדול", האחים שרון ואבי יוחנן, כאשר תפוסת העסקים המגוונים במקום הינה בשיעור של כ-95%. עוד נודע כי לא מתוכננים במקום שינויים עסקיים מרחיקי לכת ובכוונת הבעלים החדשים לאפשר את המשך פעילותם של העסקים במתחם – בהם מסעדות שונות, חנויות מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה, משרדים וסניף דואר. יודגש כי אחת הסיבות העיקריות להשקעה של השניים נובעת מהסמיכות לקריית המדע וכפועל יוצא, מהביקוש העולה והצומח באזורי ההייטק בעיר.  
 
יש לציין כי טרם הרכישה, בעלי קניון הר חוצבים היו שני שותפים – מירושלים ומארה"ב, אך בעקבות סכסוך קשה ביניהם הוחלט על פירוק השותפות והמתחם הוצא למכירה באמצעות נאמן מטעם בית המשפט.    
עסקת נדל"ן בולטת נוספת שבוצעה השנה בהר חוצבים היא רכישת מפעל טבע, אחד הסממנים הבולטים באזור, שנמכר ליזם ואיש עסקים מקומי בסכום המוערך בכ-155 מיליון שקל.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    2 עסקאות כושלות מאין כמוהן .
    דייויד 14 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראשון קניון פח . השני מחיר מופקע של רוכשמבנה מורכב שלא מסוגל להשכיר בו מטר !
    סגור
  • לא נכון
    יואב 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפעל טבע, יתר נכון החניות שלו, משמשות כמסוף של חברת סופרבוס
    סגור