נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג' חגגה? זה הסכום שהשקיעה הפניקס בחברה

מניות של החברה הוקצו לחברת הביטוח בסכום מרשים של כ-130 מיליון שקל. וכמה מיליונים הושקעו עבור אופציה לרכישה נוספת?
אור בוקר | 
צחי (מימין) ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
קבוצת חג'ג' הודיעה היום (ראשון) על הקצאת מניות פרטית של החברה בהיקף של כ-130 מיליון שקל לחברת הביטוח הפניקס בתמורה לכ-8% אחוז מההון ובנוסף העניקה לחברה אופציה לרכישת 3% נוספים במחיר 35 שקל למניה בהיקף של כ-80 מיליון שקל. בעקבות העסקה הפכה הפניקס להיות בעלת עניין בחברה, לצד שלושה בעלי עניין מוסדיים נוספים בחברה ביניהם מור, ילין לפידות ונוקד קפיטל.
לדברי המנכ"ל הנכנס של קבוצת חג'ג', רועי וישנוביצקי: "השקעת הפניקס מהווה אבן דרך חשובה עבור החברה ומשקפת את פעילותה. גיוס ההון נועד לשרת את המשך הפיתוח העסקי של החברה ואת איתנותה הפיננסית".
 
כידוע, קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן בע"מ מוכרת יותר כקבוצת חג'ג' ובעלת חברת הבת רג'נסי. מניות החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בשליטתם של האחים צחי ועידו חג'ג'. חברת הבנייה של שני האחים הוקמה אי שם בשנת 2003 וכעבור כשבע שנים רכשו השניים את השלד הבורסאי של חברת "אסים נדל"ן והשקעות" והחלו לפעול כחברה בורסאית.
הקבוצה פועלת באמצעות מספר חברות בנות, ובהן חברת בת הפועלת לביצוע ולשיווק פרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב במסגרת תוכנית תמ"א 38. בסוף 2013 הודיעה הקבוצה על הנפקת 7% משוויה, לפי שווי חברה מינימלי של 300 מיליון ש"ח, כדי לגייס הון חדש לפעילותה. לאחרונה דיווחה החברה על קבלת היתר בניה לפרויקט MOMA היוקרתי בתל אביב, וכן שת"פ עם רשת סלינה, רכישת מתחם לודוויפול בדרום תל אביב ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה