נדל"ן ותשתיות

חוות שרתים: זו קבוצת ה-IT שסיימה פרויקט במשרד הכלכלה

מלם תים סיימה פרויקט במשרד הכלכלה והתעשיה לאיחוד והעברת חוות השרתים של המשרד לירושלים. עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים 
מערכת ice | 
אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ במלם תים (צילום ענבל מרמרי)
קבוצת ה- IT והאינטגרציה מלם תים סיימה לאחרונה פרויקט במשרד הכלכלה והתעשיה, לאיחוד שתי חוות השרתים של המשרד מירושלים ומתל אביב והעברתן לחוות שרתים חדשה בהר חוצבים, ירושלים. עלות הפרוייקט – מאות אלפי שקלים. 
מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע, במשרד הכלכלה והתעשייה: "הפרויקט שהתנהל בשני שלבים, מנוהל על ידי CTO  האגף, דודי שמואל וחטיבת תשתיות ומלווה על ידי צוות מחברת מלם תים, בוצע לאורך כל שלביו, משלב מיפוי הסביבות, התכנון וההכנות ועד שלב המעבר וסיום הפרויקט, על הצד הטוב ביותר. העבודה בוצעה במקצועיות, יסודיות ואדיבות לכל אורך ביצוע שלבי הפרויקט וללא ספק הם מהווים חלק משמעותי מהצלחתו". 
 
אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ במלם תים: "אנו שמחים על סיומו המוצלח של פרויקטData Center Relocation, להעברת האתר של משרד הכלכלה והתעשייה לחוות השרתים הממשלתית בהר חוצבים. הפרויקט אשר ארך כעשרה חודשים וישמש את אלפי עובדי המשרד, כלל בנוסף למיפוי והתכנון גם את פירוק הציוד משני האתרים, הובלה מיוחדת, הרכבה, חיווט והפעלה, עד לחזרה לפעילות מלאה".
עוד הוסיף כי "המעבר לאתר החדש יאפשר ללקוח ניהול אחוד, תוך נוחות והתייעלות בכל הרבדים. מלם תים נבחרה בזכות היותנו חברה עתירת ידע וניסיון בפרויקטים רבים של העברת אתרים מסוג זה, בכל סדרי גודל וכן לאור המחיר הנוח שהצענו".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה