נדל"ן ותשתיות

הפרויקט המשותף שמסעיר את השרון: מאות יחידות דיור בדרך

קבוצת יוסי אברהמי חתמה על עסקת שותפות עם קבוצת ישראל קנדה והחברות יקימו פרויקט מגורים בן 464 יח"ד במערב הוד השרון. וכמה בניינים יכלול?
מערכת ice | 
יוסי אברהמי (צילום יונתן בלום)
בשורה משמעותית לתושבי הוד השרון ולאלו המתעניינים במגורים בעיר השרונית. החברות יוסי אברהמי וישראל קנדה חתמו על הסכם שותפות להקמת פרויקט מגורים יוקרתי שצפוי לכלול כ- 464 יח"ד בהוד השרון מערב.
יש לציין כי קבוצת ישראל קנדה רכשה לפני כשנה את המגרשים בשטח כולל של כ- 34 דונם לבניית פרויקט מגורים, זאת במסגרת מכרז של עיריית תל אביב. אמש מכרה ישראל קנדה מחצית מזכויות הבנייה בקרקע לקבוצת יוסי אברהמי במחיר של 440.8 מיליון שקל. בנוסף, החברות חתמו ביניהן על הסכם עסקה משותפת להקמת המתחם בשיתוף פעולה מלא.
אשר למיקום הגיאוגרפי המדויק, הרי שהפרויקט יוקם במתחם "בית הנערה" בעיר. בפרויקט מתוכננות כאמור להיבנות כ- 464 יח"ד ב- 24 בניינים בני 6-8 קומות. משרד האדריכלים המתכנן את הפרויקט הוא D-BLK ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין אדריכלים.
 
כידוע, ישראל קנדה הנה קבוצת השקעות נדל"ן עוצמתית וותיקה, המשקיעה במתחמי מגורים, מלונאות ומסחר מניב בישראל ובעולם, הפועלת כבר למעלה משני עשורים.
י
לדברי יוסי אברהמי , יו"ר ובעלי קבוצת יוסי אברהמי: "אנחנו שמחים לחזור ולשתף פעולה עם ישראל קנדה בפרויקט יוקרתי וייחודי. הוד השרון הפכה בשנים האחרונות לפנינת השרון עם רמת הביקושים הגבוהה ביותר בערי השרון, כשהיא שומרת מצד אחד על צביון בנייה נמוך ואווירה כפרית ופסטורלית, בעיקר במערב העיר, ומצד שני מתפתחת כל העת. אני מעריך ששיווק הפרויקט יחל בחודשים הקרובים ואנחנו פועלים לקידום תכנון ורישוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה