נדל"ן ותשתיות

איזו חברת נדל"ן תמכור נכס אטרקטיבי באירופה?

קבוצת חנן מור אחזקות דיווחה על מזכר הבנות במסגרת מו"מ המתנהל באמצעות "חברה נכדה" למכירת זכויות במלון בעיר פוזנן שבפולין. ומה שווי הנכס?
מערכת ice | 
נדל"ן משרדים (צילום pngwing)
האם קבוצת חנן מור אחזקות בע"מ בדרך לעסקה מעבר לים? החברה, בראשות יו"ר הדירקטוריון חנן מור, דיווחה היום (ראשון) על התקשרות במזכר הבנות למכירת מלון בפולין – זאת כהמשך בהמשך לדיווח המיידי של החברה מתחילת פברואר 2022 בדבר משא ומתן עם צד ג' ("הרוכש") שמנהלת O.O.Z Sp Development Momo , חברה פרטית המאוגדת ומוחזקת ב-100% בעקיפין על-ידי החברה ("החברה הנכדה "), אשר הינה הבעלים של מלון בעיר פוזנן בפולין, למכירת החזקותיה בנכס ו/או החזקות החברה (בעקיפין) בחברה הנכדה לרוכש.
בהודעה, שפורסמה באתר הבורסה לניירות ערך, נכתב עוד כי "החברה מתכבדת לדווח כי ביום 16 בפברואר 2022  נחתם מזכר הבנות בין הצדדים ולפיו הרוכש ירכוש מהחברה הנכדה את הנכס בתמורה לסך של 17 מיליון אירו בתוספת מע"מ כדין, זאת בכפוף להשלמת בדיקת נאותות לנכס מצד הרוכש וחתימה על הסכם מחייב. עוד צוין כי החברה התחייבה כלפי הרוכש בבלעדיות למכירת הנכס עד ל-30 ביוני השנה.
 
לסיום, סויגה במקצת ההודעה כאשר נכתב כי "יובהר, כי אין כל וודאות שאכן העסקה תתבצע והאם ימכרו לרוכש החזקות החברה בנכס או החזקות החברה (בעקיפין) בחברה הנכדה, והדבר מהווה מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 ועשוי שלא להתממש כולו או חלקו בשל התממשות גורמים אשר אינם בשליטת החברה ובין היתר השלמת בדיקת הנאותות מצד הרוכש והתקשרות הצדדים בהסכם מחייב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה