נדל"ן ותשתיות

גורד השחקים שמשגע את ת"א: זה פרויקט הענק שיוקם

במיקום בו עמד מפעל "סיפולוקס" המיתולוגי יוקם גורד שחקים חדש בקו הרקיע של תל אביב: א.ליבנטל הציבורית תקים מגדל בן 45 קומות, בהיקף כולל של כ-65 אלף מ"ר בסמוך למחלף השלום בתל אביב. המגדל יכלול עירוב שימושים של מגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות
מערכת ice |  2
גורדי שחקים (צילום pexels)
א.ליבנטל, העוסקת בייזום ובנייה בתחום הנדל"ן ומחזיקה בחברה הציבורית לוינסקי-עופר (כ-40%) והיא בשליטת עופר ארביב, בעל ניסיון רב בענף הבנייה והנדל"ן, מודיעה כי התוכנית המפורטת להקמת מגדל בן 45 קומות בקרקע בשטח של כ-5 דונם בה פעל בעבר מפעל "סיפולוקס" המיתולוגי, הופקדה להתנגדויות. הגשה זו היא בהמשך להחלטה של ועדת המשנה לתכנון ולבנייה מרחב תכנון מקומי תל אביב יפו מינואר 2020 לאשר להפקדה תוכנית מפורטת.
בכוונת החברה להקים גורד שחקים חדשני, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שתכנונו העיצובי נערך על ידי חברת אדריכלים בינלאומית, מבין המשרדים המובילים בעולם, זאת בשיתוף משרד אדריכלים יגאל לוי. חברת א.ליבנטל מחזיקה בקרקע בחלקים שווים עם "עדמית" מקבוצת "לובינסקי" שבשליטת משפחת מנור.
 
ומה צפוי לכלול הפרויקט החדשני שיפאר את קו הרקיע של תל אביב? המגדל יכלול 45 קומות עיליות וכן קומות תת קרקעיות הכוללות חניות. ע"פ התב"ע, תינתן אפשרות לעירוב שימושים, הכוללים תעסוקה, מגורים, מסחר ומלונאות. מיקומו האסטרטגי והייחודי של המגרש, בפינת הרחובות יגאל אלון, תובל והסוללים בתל אביב, על ציר איילון ובסמוך לתחנת הרכבת השלום, גשר יהודית וצירים מרכזיים, מעיד על הפוטנציאל העצום של פרויקט זה.
לחברת ליבנטל יזמות ובנייה בע"מ, מעל ל-70 שנה ניסיון בהקמת מבני מגורים, משרדים ותעשייה, מוסדות חינוך ושכונות מגורים. חברת א.ליבנטל הינה חברה ותיקה אשר נוסדה כמעט עם קום מדינת ישראל. בזכות ליבנטל יזמות ובניה, נהנים כיום אלפי אנשים מדירות מגורים בעלות מפרט עשיר שתוכננו בקפידה, תוך התחשבות בצרכיהם ובהעדפותיהם האישיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדהים
    אסף רוטברג 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה פרויקט מטורף בהצלחה
    סגור
  • 1.
    לגור
    yyy 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לגור שם
    סגור