נדל"ן ותשתיות

חולמים להרוויח בענק מהפשרת קרקעות? זו הסכנה שעליכם להכיר

בתכנית חיסכון בקשת 12 הביאו את ההבטחה של מאי נדל"ן אדמות ישראל לקרקע בהוד השרון ב-360 אלף שקל, כאשר הנציגים מבטיחים לכאורה הרים וגבעות, אלא שראש העיר ממליץ: "בדקו את כל הפרטים, בשטח המצב אחר לחלוטין"
מערכת ice | 
קרקעות (צילום unsplash)
אם היזם מבטיח אלפי יחידות דיור על קרקע חקלאית, האם מדובר במציאות או באשליה? הבטחת החלום למכור קרקע במחיר נמוך שביום מן הימים תוכל להיות הבסיס לבניין ואולי לדירה הבאה כבר הצליחה להפיל רבים ובתכנית חיסכון בקשת 12 דנו בסוגיה.
האם יש אפשרות להרוויח בגדול על הקרקע? בתחקיר הובאה מאי נדל"ן אדמות ישראל שמשווקת קרקע בהוד השרון ב-360 אלף שקל, כאשר ההבטחה היא שיש תכנית מתאר, אך בעיריית הוד השרון אמרו שההבטחות של נציג המכירות לא נכונות ושהבנייה בשטח אסורה.
 
הוויכוח בכל מקרה יוכרע בעוד שנים רבות. אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון הסביר: "בפועל בשטח המצב אחר לחלוטין, מישהו קנה איזשהו חלום שמנותק לגמרי מהרצינות ורוצה שאנחנו נבוא ונממש לו את זה וזה לא מתכתב עם התכניות הקיימות".
עיריית הוד השרון קוראת לקרוא היטב ולבדוק את העסקאות המוצעות. המתנה לקרקע שתופשר עשויה להארך שנים ארוכות ואף עשרות שנים. במאי נדל"ן הגיבו: "הקרקע אשר שווקה על ידי החברה בעבר ב'שביל התפוזים' נכללה בתכנית מתאר."
עוד מסרו בתגובה: "אישור התכנית הפשירה את הקרקע בין היתר לייעוד של מגורים, גם כשהקרקע עדיין אינה זמינה לבנייה. החברה שיווקה קרקעות בשקיפות מלאה עם חוות דעת שמאית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה