נדל"ן ותשתיות

אינדיאנה ג'ונס, הפריקוול: בית ילדותו של הריסון פורד למכירה

בית ילדותו של כוכב "מלחמת הכוכבים" ו"אינדיאנה ג'ונס", אחד השחקנים המרוויחים ביותר בכל הזמנים, מוצע למכירה ב-749,000 דולר. פורד התגורר בבית שבאילינוי עם משפחתו בשנות ה-50', ומאז הנכס שמר על אופיו המקורי
מערכת ice | 
הריסון פורד (צילום אינסטגרם)
בית ילדותו של השחקן הריסון פורד בפארק רידג', אילינוי, עומד למכירה תמורת כ-749,000 דולר. פורד, שחוגג 80 ב-13 ביולי, התגורר בבית עם משפחתו בשנות ה-50'. הבית, המשתרע על פני 2,100 רגל מרובע, יצא לשוק ב-2018 וממוקם בקאנטרי קלאב פארק רידג' המבוקש.
שחקן "מלחמת הכוכבים" ו"אינדיאנה ג'ונס" התגורר בבית "וינטג' טיודור" עם שלושה חדרי שינה ו-1.5 חדרי רחצה, כשהיה בן 10 לצד הוריו, דורותי וכריסטופר פורד, שעבדו כרדיו בהתאמה. שחקנית ושחקנית שהפכה למנהלת פרסום.
 
לפי הרישום, הבית ראה מאז כמה שיפוצים במהלך העשורים, "תוך שמירה על המהות המקורית של שנות העשרים". הרבה מהנגיעות המקוריות שהיו קיימות כשפורד, שגילם את התפקיד המהולל של האן סולו, גר בבית נקרעו מאז במהלך שיפוצים. אבל המרפסת המקורית עדיין נשארה. דווח כי חדר השינה שנמצא מחוץ למרפסת היה חדר השינה של פורד.
מאפייני הבית כוללים את המטבח המעודכן, פעם בצבע ירוק אבוקדו, עם אי במרכז בוצ'ר בלוק. יש פינת ארוחת בוקר, כמו גם חדר אוכל רשמי שמתחבר לחדר המשפחה. ניתן להמיר את שלושת חדרי השינה להתאמת חדר רביעי, מציין הרישום. הטפט המקורי בכל הבית הוחלף בפלטת אפור ולבן ניטראלית כדי להתאים לרגישויות מודרניות. מאפיינים נוספים כוללים מרתף מרוהט, חדר פנאי גדול ובר רטוב.
עשרים מייל משיקגו, הבית נמצא גם במרחק הליכה מהירה לקאנטרי קלאב השכונתי, לפארקים ולמרכז העיר פארק רידג'.
 
פורד נחשב לאחד השחקנים המרוויחים ביותר בכל הזמנים, ומציב אותו במקום השביעי ברשימת כל הזמנים, כאשר סרטיו צברו יותר מ-9.3 מיליארד דולר ברחבי העולם. פורד נבחר על ידי ג'ורג' לוקאס להיות האן סולו בזמן שעבד כנגר עצמאי, לאחר שהפסיק לשחק לאחר שהתוסכל מהתפקידים הקטנים שגילם.
מאז הוא כיכב ביותר מ-50 סרטים, עם עשרות סרטים דוקומנטריים ותוכניות טלוויזיה על שמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה