נדל"ן ותשתיות

גוגל מסתערת על תל-אביב: עסקת ענק של מיליארד שקל

ענקית הטכנולוגיה עוזבת את מגדל אלקטרה הישן ותעביר את אלפי עובדיה למגדל יוקרתי כמה מטרים משם בעסקה עם סכום מפלצתי של 105 מיליון שקל לשנה לחוזה שכירות של עשור | כל הפרטים
מערכת ice |  1
משרדי גוגל (צילום Magma Images)
עכשיו זה רשמי: גוגל ישראל בעסקת ענק שתגיע למעל מיליארד שקל כאשר תשכיר 20 קומות לאלפי עובדיה  במגדל היוקרתי - מגדל 2 ToHa שממשיך בהליך הבנייה שלו.
כזכור, דיווחנו לפני שבועיים על המו"מ בין גוגל ובין חברת גב-ים על העסקה, ועתה חברת הנדל"ן מדווחת לבורסה כי הסכם השכירות המחייב, ככל שייחתם, יהיה לשכירות שטח של כ-55 אלף מ"ר בתוספת כמה מאות מקומות חניה, עם אופציה להגדלת השטח המושכר בכ-20 אלף מ"ר נוספים. הסכם השכירות יהיה לתקופה של 10 שנים, וכבר בינואר 2027 לאחר השלמת הפרויקט, ובתמורה לדמי השכירות, ברמת המעטפת, יתקבלו 105 מיליון שקל לשנה או במילים אחרות: מעל מיליארד שקל לכל התקופה.
 
מגדל 2 ToHa ממוקם בהמשך ובסמוך למגדל 1 ToHa בצומת הרחובות תוצרת הארץ, יגאל אלון ודרך השלום בתל אביב, יתנשא לגובה של 300 מטר ויתפרס על פני 77 קומות ענק ועם 1,500 חניות. בהקמתו השקיעו אמות וגב-ים למעלה מ-3 מיליארד שקל, ועם השלמת בנייתו ב-2026 והוא יהווה בית לכ-20 אלף עובדים מהחברות המובילות במשק המקומי והגלובלי.
לעובדים כמובן לא תהיה דרך ארוכה לעבור למגורים. אלפי עובדי גוגל נמצאים היום במגדל אלקטרה הישן, או בשמו מגדל אמפא, והדרך ליגאל אלון קצרה ביותר. המיקום המרכזי ליד עזריאלי ותחנת הרכבת ותחבורה ציבורית רבה, כנראה הייתה השיקול בבחירת המיקום, שכאמור במגדל החדש ישנן רק 1,500 חניות - רחוק מלספק את 20,000 העובדים שעתידים להיות בו כל יום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש להם הרבה כסף עם הגניבות קליקים
    מיקי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שלא ראויה להתקיים . עושק מפרסמים . שרות עלוב ומתנשא במיוחד אצל הנציגים הישראלים.
    סגור