נדל"ן ותשתיות

דמרי תקים את מתחם שלישיית פינלס בת"א ב-200 מיליון שקל

הוועדה המקומית ת"א אישרה תכנית הריסה ובניה למתחם שלישיית פינלס שיכלול הקמה של מעל 80 דירות מגורים חדשות על ידי "דמרי בעיר", בצמידות לפארק הירקון

מערכת ice | 
פרויקט פינלס של דמרי (צילום PITOM STUDIOS)
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב, נתנה תוקף עבור פרויקט הריסה ובניה ל"מתחם שלישיית פינלס תל אביב" בצפון העיר.
במסגרת הפרויקט תהרוס חברת "דמרי בעיר" 3 מבנים ישנים הכוללים כ-45 דירות ותקים במקומם 82 יחידות דיור חדשות ב-3 בניינים בני 8 קומות ושלושה מפלסי חניה תת קרקעיים, בהיקף של כ-200 מיליון שקל. היתר בנייה צפוי להתקבל בתחילת 2024.
 
הפרויקט, שמתוכנן על ידי משרד האדריכלים גל מרום, יכלול תמהיל דירות מגוון, ביניהן דירות גן בשטחים של החל מ-50 מ"ר ועד 90 מ״ר, דירות 2 חדרים בשטח של החל מ- 50-65 מ״ר, דירות 3 חדרים בשטחים של 75-90 מ״ר, 4 חדרים בשטחים של 100-110 מ״ר ופנטהאוזים בשטח של 110 מ"ר ועד 180 מ״ר, אשר חלקם כוללים הצמדת מרפסות Roof Top עם בריכת שחיה או ג׳קוזי. הפרויקט ממוקם בסמוך לפארק הירקון וייבנה בסטנדרט בניה גבוה במיוחד.
אסף ניר, מנכ"ל דמרי בעיר: "אישורו של הפרויקט בוועדה המקומית הינו סמן לקפיצת המדרגה שעוברת החברה בדרך למימוש של מתחמי מגורים בסטנדרט הבניה הגבוה ביותר שניתן לראות בסביבה. דמרי בעיר שואפת להקים את הפרויקטים הבולטים והייחודיים ביותר בעיר".
חברת דמרי בעיר בשליטת י.ח. דמרי פועלת באזורי הביקוש בישראל בדגש על העיר תל אביב,  ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים בסטנדרט תכנון וביצוע גבוהים. החברה מנהלת היום עשרות תהליכי ייזום בתל אביב ותחל בביצוע בשנת 2023 של 3 בניינים חדשים בסביבת כיכר המדינה – אנטיגונוס 5, משה שרת 60 ומשה שרת 14-14א'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה