מדדים ומחקרים

רמי לוי, חצי חינם או אושר עד? זו הרשת הזולה בישראל

במקום הראשון בסקר לקראת הפסח, נמצאת רשת הסופרים חצי חינם עם הסל הזול ביותר ( 1,010 שקל), כשהיא חולפת על פני רמי לוי שנמצא זול בלא מעט סקרים אחרים. טיב טעם היקרה ביותר
מערכת ice |  2
מחירים נמוכים-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
רגע לפני שחג הפסח מגיע, באתר "וואלה" בדקו איפה תוכלו למצוא את סל הקניות הזול ביותר לחג. בסקר נבדקו  כמה מהרשתות המובילות בישראל כאשר במקום הראשון נמצאת רשת הסופרים חצי חינם עם הסל הזול ביותר ( 1,010 שקל), כשהיא חולפת על פני רמי לוי שנמצא זול בלא מעט סקרים אחרים. 
לעומת זאת, הרשת היקרה ביותר העמידה שווי סל של 1,333 שקל ומדובר ברשת טיב טעם. פער של 32% בין הסלים. שופרסל דיל מעליה, עם סל של 1,255.8 שקל בסך הכל במקום הלפני אחרון. קרפור מרקט באמצע הטבלה עם 1,178 שקל.
 
אחרי חצי חינם שבמקום הראשון המפתיע, מגיע רמי לוי שהיה יקר ממנה ב-58.6 שקלים, עם סל שעלותו בסך הכל 1,068.6 שקל, אושר עד בפער זניח למדי מאחורי עם 1,071.5 שקל בסך הכל כשהיא מקדימה את יוחננוף בשבמקום הרביעי עם 1,114.8 שקל.
כזכור,  מיד עם פרסום הדוח, רמי לוי אמר: "רשת רמי לוי מסכמת את 2023 עם צמיחה משמעותית בפדיונות בחנויות זהות, צמיחה המשקפת את אסטרטגיית החברה לשים את הצרכן במרכז. זה נכון תמיד, וביתר שאת בתקופה זו של מלחמה וריבית גבוהה. רשת רמי לוי היא רשת ההארד דיסקאונט היחידה".
"הרשת ספגה עליות מחירים והעמיקה את המבצעים  על מנת להקל על הלקוחות בתקופה מורכבת זו, מבלי להתפשר על איכות ושירות, והכל כדי שכל לקוח יוכל לעשות קניות בכבוד, מתוך ראייה שהלקוחות שלנו הם היסודות של העסק. כמובן גם לקראת חג הפסח אנחנו קוראים לכל הצרכנים לעשות קניה חכמה. בכוונתו להמשיך לפתח את החברה ולהרחיב את פעילותה, עם פתיחת סניפים חדשים, המשך חיזוק המותג הפרטי ופיתוח תחומי חדשנות המשיקים לפעילותה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם. האיכותית
    יורם 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי. חינם. הכי. נקיה. הסחורה. הכי. איכותית לא. נתקעים. בקופות חווית. קניה
    סגור
  • 1.
    דרכון גרמני???
    רחל ברייטברט 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי יש לי תעודת לידה גרמנית, ואני מבקשת לדעת אם אפשר להוציא דרכון גרמני. ההורים מפולין ורוסיה.. ודה
    סגור