מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם ואייל גולן ראש בראש

לאחר שני שכל אחד מהם הוציא פרויקט בחודש האחרון, עומר אדם ואייל גולן כובשים את פסגות המצעדים השבועיים של דירוג הספוטיפיי, מי הצטרף אליהם?
מערכת ice |  2
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
דירוג הספוטיפיי השבועי נחשף, לאחר שעומר אדם ואייל גולן הוציאו לאחרונה פרוייקטים, הם קוטפים את המקומות הראשונים, אליהם מצטרפים הלהיטים מהתקופה האחרונה.
 
ברשימת האמנים המושמעים ביותר השבוע, עומר אדם עומד במקום הראשון, כאמור לאחר המיני אלבום ששחרר לפני חודש בדיוק וקיבל אהבה רבה מהקהל. במקום השני אייל גולן, גם הוא הוציא אלבום לפני שבוע, "עם ישראל חי". במקום השלישי נמצא הזמר האהוב אושר כהן, את המקום הרביעי לוקח עדן חסון וסוגר את החמישייה טונה, שגם הוציא שיר חדש לאחרונה "בין העיר לפרדס".
ברשימת האלבומים המושמעים ביותר, "עם ישראל חי" כאמור האלבום החדש של אייל גולן, תופס את המקום הראשון, במקום השני האלבום "עומר" של עומר אדם (הפרויקט החדש נכלל בקטוגריית ep ולא מוגדר כאלבום) שמגדיל את ההאזנות עקב הופעות הענק של אדם בפרק הירקון. במקום השלישי "מזרח פרוע" של טונה, רביעי "אלבום 2" של עדן חסון והייצוג הנשי מגיע במקום החמישי עם "האמת" של אודיה.
ברשימת השירים המואזנים ביותר, עומר אדם תופס את שני המקומות הראשון, השני והרביעי עם 3 שירים מהפרויקט החדש שהפכו לאהובים מהר מאוד. במקום השלישי הלהיט של אושר כהן "מנגן ושר", סוגר את החמישייה "נאדי באדי" השיר הקליט שצובר קהל ואהבה בזכות הצלחה בטיקטוק וביצוע מרענן של שחר טבוך ואגם בוחבוט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עומר ואייל
    רות יהל 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומר ואייל ענקים????
    סגור
  • 1.
    תגובה לכתבה
    נועם אלימלך 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוון כתבה ממששש יפה ממש אהבתי
    סגור