מדדים ומחקרים

סקר חדש: יותר מחצי מהמשתמשים ב-AI מתקשים להגיע לתוצאות הרצויות

מחקר של חברת סיילספורס חושף ממצאים מפתיעים בנוגע לשימוש בבינה מלאכותית. 54% מהמשיבים ענו כי הם לא סומכים על החומר המשמש לאימון התוכנה. "העתיד של בינה מלאכותית ארגונים לא עוסק בעוד נתונים - אלא בנתונים הנכונים"
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום unsplash, pixabay)
יותר מחצי מהמשתמשים בבינה מלאכותית מדווחים כי קשה להם להשיג את התוצאה הרצויה מהשימוש ב-AI, כך עולה ממחקר חדש שפרסמה חברת סיילספורס אתמול (שלישי).
החברה ערכה סקר בין אלפי עובדים ברחבי העולם בנושא בינה מלאכותית והקשר בין דאטה לבינה מלאכותית. לדבריהם, הנתונים מצביעים על כך שלבינה המלאכותית יש בעיית נתונים. הדו"ח מדגיש את חשיבותם של נתונים מדויקים על מנת שהארגון יוכל לעשות שימוש מיטבי בטכנולוגיית הבינה המלאכותית ולהטמיעו באופן מוצלח אצל ציבור העובדים. 
יותר מחצי מהעונים על הסקר שיתפו כי הם לא סומכים על הנתונים המשמשים לאימון הבינה המלאכותית כיום. אימוץ נתונים לא אמינים מוריד בצורה דרסטית את אמון המשתמשים בטכנולוגיה. 68% אחוזים מהנשאלים שלא סומכים על בינה מלאכותית ענו שלדעתם נתוני ההדרכה המשמשים את אימון הבינה המלאכותית אינם אמינים. 
 
על-פי הסקר נראה כי נתון נוסף עשוי לסייע להגברת האמון בכלי בינה מלאכותית. 82% ממשתתפי הסקר ענו כי נתונים מאובטחים הם חלק קריטי בבניית האמון שלהם בבינה המלאכותית. 78% השיבו כי נתונים מלאים הם קריטיים לבניית אמון זה. 
לדבריי וונדי באצ'לדר, סמנכ"לית ו-Chief Data Officer  בסיילספורס הנתונים מצביעים על חשיבות דיוק הנתונים בשימוש בבינה מלאכותית ארגונית. "העתיד של בינה מלאכותית ארגונית לא עוסק בעוד נתונים - אלא בנתונים הנכונים", מסרה באצ'לדר. "כאשר בינה מלאכותית מבוססת על הנתונים של החברה עצמה, היא מספקת תוצאות שימושיות יותר ובסופו של דבר מובילה לאמון ואימוץ גדולים יותר".
סיילספורס היא חברה אמריקנית המספקת פתרונות בינה מלאכותית ל-CRM. לחברה שלוחה בישראל מאז 2011, המשמשת כמרכז לפיתוח פתרונות לחברה הבין-לאומית בנושאים שונים, בין השאר בתחום הבינה המלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה