מדדים ומחקרים

השחקניות היקרות בהוליווד: מי הרוויחה יותר – גל גדות או אנג'לינה ג'ולי?

וונדרוומן הישראלית הרוויחה בשנת 2020 למעלה מ-30 מיליון דולר על תפקידיה בסרט החדש מבית DC ועל פרויקט בנטפליקס. כמה הרוויחה ג'ולי על תפקידה בסרט של המתחרה MARVEL? וגם: גל גדות בין השחקניות המרוויחות, אך עדיין רחוקה מהגברים בהוליוווד
שרון טל |  6
מי מרוויחה יותר - גל גדות או אנג'לינה ג'ולי? (צילום ויקימדיה, Gage Skidmore Flickr)
וונדרוומן הישראלית – השחקנית והדוגמנית גל גדות, דורגה בעשיריה הראשונה של השחקניות המרוויחות בהוליווד. לפי פורבס, גל הרוויחה בשנה החולפת כ-31.5 מיליון דולר, (למעלה מ-100 מיליון שקל), כ-20 מיליון דולר מתוכם על הפרויקט שלה בנטפליקס Red Notice.
גדות היא ללא ספק גאווה ישראלית. מאז פרוץ הקורונה היא חזרה לישראל ובינתיים משמשת כפרזנטורית של קבוצת התקשורת HOT, אך התקופה הנוכחית הייתה אמורה להיראות עבורה אחרת לחלוטין. הסרט "וונדרוומן 1984" מבית DC, בו היא מככבת היה אמור כבר לצאת לאקרנים, אך נדחה בשל המשבר העולמי, ממנו נפגעה קשות תעשיית הבידור והקולנוע. זה לא הטריד אותה משבור שיאים נוספים.
זו לא הפעם הראשונה שגדות נכנסת לדירוג של השחקניות המרוויחות בהוליווד. ב-2018 דורגה גדות במקום העשירי עם הכנסות של כ-10 מיליון דולר. שנתיים אחרי, שילשה גדות את הכנסותיה לכ-31.5 מיליון דולר, וטיפסה מהמקום העשירי בדירוג למקום השלישי.
יח"צ
מעל גדות מדורגות רק 2 שחקניות בלבד, אנג'לינה ג'ולי שהרוויחה בשנה החולפת כ-35.5 מיליון דולר ודורגה במקום השני, רובם הודות לתפקידה בסרט גיבורי העל של Marvel "הנצחיים" העתיד לצאת לאקרנים בחודש נובמבר הקרוב, אם ייפתחו. במקום הראשון ברשימה מדורגת השחקנית סופיה ורגרה, עם הכנסות של כ-43 מיליון דולר, בין התר הודות לתפקידה בסדרה "משפחה מודרנית" ושופטת בריאליטי המוזיקה "America's Got Talent.".
הבאות ברשימה הן השחקניות מליסה מקארתי (מקום רביעי, 25 מיליון דולר); מריל סטריפ (מקום חמישי, 24 מיליון דולר); אמילי בלאנט (מקום שישי, 22.5 מיליון דולר); ניקול קידמן (מקום שביעי, 22 מיליון דולר) ; אלן פומפאו (מקום שמיני, 19 מיליון דולר), אליזבת מוס (מקום תשיעי, 16 מיליון דולר); יולה דיוויס (מקום עשירי, 15.5 מיליון דולר).
ועדיין, כמו ברוב התעשיות בעולם, הנשים, מרוויחות הרבה פחות מגברים. דירוג השחקנים המרוויחים בהוליווד מראה כי השחקן המרוויח ביותר – דווין ג'ונסון "דה רוק", הרוויח ב-2020 כ-87.5 מיליון דולר, למעלה מפי שניים מהשחקנית המרוויחה ביותר, וכפי שלושה מגל גדות. למעשה, 8 מתוך 10 השחקנים המרוויחים ביותר הרוויחו יותר מהשחקנית המרוויחה ביותר – שהכניסה כ-43 מיליון דולר. אדם סנדלר (41 מיליון דולר), וג'קי צ'אן (40 מיליון דולר) המקומות התשיעי והעשירי ברשימת השחקנים, היחידים שהרוויחו קצת פחות מהאישה המרוויחה ביותר, ועדיין, רק אישה אחת הצליחה לעקוף אותם בשכרם. אולי בעוד כמה שנים, הרשימה תהיה משולבת ועם ייצוג נשי גבוה הרבה יותר.

ריאן ריינולדס, מארק וולברג, דווין ג'ונסון. השחקנים המרוויחים בהוליווד ב-2020 . 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בנוגע
    אור 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר לשמוע כל הזמן אותו הדבר מה אתם מנסים להראות פה.
    סגור
  • 5.
    תישאפו
    תילמדו 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עושים כסף...איך חיים......וחיים טוב
    סגור
  • 4.
    יש לזכור שאדם סנדלר לרוב גם כותב ומפיק את הסרטים שלו
    דני 10/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאגב ברובם הם סרטי קיץ מטופשים שמכוונים לצעירים. זה מגדיל את ההכנסות שלו אבל גם את הסיכון שהוא לוקח.
    סגור
  • 3.
    מקווה מאוד שגל זכתה (ל"ת)
    Noa 10/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פששש שיחקה אותה! (ל"ת)
    ביבי לך הביתה!!!!!! 10/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גל גדות
    אלמונית 10/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגיע לך אני גאה בך כישראלית. בחורה מקצועית צנועה ענווה. עובדת קשה ומגיעה לתוצאות כל הכבוד, וכפי שאימי היתה אומרת, "בלי עין רעה" טפו טפו
    סגור