מדדים ומחקרים

מצעד הדגלים, קצין אמ"ן או החניון בשערי צדק, אלו הנושאים המדוברים ברשת

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל | 
הנושאים המדוברים ברשת (צילום יהונתן זינדל ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
השבוע הגיעה לסיומה הסאגה של הממשלה הנרקמת, מצעד הדגלים התבטל וח"כ איתמר בן גביר הגיע לשער שכם למרות עתירה לבג"צ והוראת המפכ"ל לאסור עליו לעלות, חודש הגאווה נמשך, פורסמו מספר תמונות של הנשיא הנבחר עושה קניות, החניון של בית החולים שערי צדק קרס, הרי ירושלים נשרפו ומותו של קצין אמ"ן שסיבת המוות נשארה עדיין מעורפלת. אתר ice בשיתוף פעולה עם חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת מביא לכם את הנושאים שהיו הכי מדוברים ברשת בשבוע.
ממשלת השינוי והסכמים קואליציוניים היה הנושא המדובר ביותר השבוע עם חשיפת ההסכמים הקואליציוניים, תמונת גוש השינוי סביב השולחן הלבן, ההודעה של אורבך כי יצביע בעד הממשלה. נושא נוסף, מצעד הדגלים עם המלצתו של שר הביטחון בני גנץ שלא לקיים מצעד דגלים נוסף בירושלים בשל חשש מהסלמה, החלטת הקבינט כן לקיים את המצעד בשבוע הבא והגעתו של איתמר בן גביר לשער שכם. השבוע הגיעו לשיאם של אירועי חודש הגאווה. נושא נוסף שעלה לסדר היום הוא זכייתו של הרצוג במרוץ לנשיאות, תמונתו הויראלית קונה ירקות, ברכתו של יעקב ברדוגו בטוויטר שעוררו את השיח סביב הנושא.
 
וקריסת החניון בשערי צדק קריסת החניון בבית החולים שערי צדק בירושלים עקב בולען. גם השריפה בהרי ירושלים בסמוך לאולפן חדשות 12 ומותו המפתיע והשנוי במחלוקת של קצין אמ"ן.

הפוסט הויראלי של השבוע שייך לעמית סגל שביקר את בני גנץ בנוגע להנחייה שלו לבטל את מצעד הדגלים. סגל כתב בדף הפייסבוק שלו: "מאיזו סיבה בטחונית ממליץ שר הביטחון למנוע מצעד דגלים בירושלים בירת ישראל? האם העיר הוכרזה שטח צבאי סגור ולא סיפרו לנו? ישנה טענה שהמצעד הוא ניסיון להדליק את השטח כדי להתניע הסלמה שתמנע את הקמת הממשלה בשבוע הבא. אבל אם זה נכון שכל צעדה עם דגלים בבירתנו היא פוטנציאל להסלמה בטחונית חמורה, נראה שדווקא הצעד של גנץ הוא פוליטי: הרי אני לא מעלה על דעתי שימנע מעתה ועד עולם מצעדים בירושלים. הוא פשוט רוצה לבלום משיקוליו אירוע שבסבירות רחוקה ימנע ממנו להקים עם חבריו, בעוד שבוע, את הממשלה שבה הוא כל כך חפץ. המצעד צריך לצעוד". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה